besatt Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei, jeg fikk et skjermkort her for litt sida, men det viste seg at det er defekt, og de har ikke det skjermkorte i "programmet" sitt lenger som de sa. Så da må jeg finne et nytt skjermkort, og har sett litt på de her: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&P...321X80213421830 http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&P...321X80213421830 hvilket av de korta ville dere valgt? Hva yter best, eller hvem kjøler best, hvem bråker minst osv. Det defekte skjermkortet var et XFX geforce 7800gt eXtreme 450mhz. Resten av pcn er: HK: ASUS A8N32-SLI DELUXE CPU: Amd Athlon 64, 4000+. 1.5gb ram osv. Gir asus skjermkortet bedre ytelse siden jeg har asus hovedkort? Dere som har peiling eller noen inspill, kan gjerne si noe fornuftig. takker for alle svar=) Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Gå for XFX kortet, det er bedre, på lager og billegare. Lenke til kommentar
besatt Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Noen andre som er enige eller uenige med #2? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 velg det billigste Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 jepp, gå for det rimligste da.. eller om du bare kan velge mellom de to, sjekk om det er bedre bundle med det ene f.eks Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg ville ha valgt XFX, billigere mens den er ikke noe dårligere (bedre?). Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Ja, velg det billigste. Alle 7800gt yter omtrent likt selv om de er lagd av forskjellig produsent. XFX kortet er ferdig klokket til 450mhz, men det er ikke noe problem å klokke Asus kortet til samme hastighet. "Gir asus skjermkortet bedre ytelse siden jeg har asus hovedkort?" svar: Nei, men det yter heller ikke dårligere selvfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå