Gå til innhold

Faller ut av spill hele tiden - BF2...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var og plaget med det samme i en periode, kjører og Opteron (146 @ 2.8) og 7800GT (XFX @ 460/1150)

 

Det jeg gjorde var rett og slett å klokke ned gfx-kortet. Kjørte før på 480/1180, men ble kvitt alt av "connection lost"-meldinger når jeg klokka ned.

 

Det kan jo seff være et sammentreff, men ikke opplevd å bli disconnecta i BF2 etterat jeg klokka ned.

 

Merkelige saker igrunn, for kortet var jo helt stabilt i alt av tester & etcetra..

 

Nå veit jo ikke jeg om du har klokka gfx-kortet ditt, men det regner jeg egentlig med i og med at du har klokka Opteronen noe grønnjævlig :D

 

Så det skader jo ikke å prøve å klokke ned litegranne.

Lenke til kommentar

Kan vel alltids være; en del folk opplever jo bra med problemer når de kjører trådløst nettverk også. I så fall kunne det jo prøves å koble direkte utenom det trådløse nettverket.

 

Ellers er det jo og alltids en ide å sjekke Task Manager og se om det er mange forskjellige prosesser oppe og går.

 

Ellers bør jo alt av browsere lukkes, har og lest at enkelte har fått en del bedring av å stenge Messenger / evt. annen IM-klient.

Lenke til kommentar

Har ikke trådløst nett. Lukker ned alt jeg kan av vinduer, kjørt spyware og virustest for å sjekke om det er noe som kødder med linjen, men nei.

 

Det er ikke problemer med selve linjen, han jeg bor med spiller av og til på samme servere uten å dette ut.

Problemet begynte først her på onsdag.

blir så frustrert.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med å meg koble opp mot servere.

Når jeg velger en server og trykker connect, går skjermen i svart eller faller ut i skrivebordet før jeg igjen ser åpningsmenyen ( der det nå står reklame for euroforce) så begynner det å laste. Denne forsinkelsen gjør ofte at den ene ledige sloten jeg prøver på, ryker... Tar ca 30sekunder med denne "blafringen" før normal lasting. Dette kom først for ca en måned siden uten at jeg kan se at jeg har gjort noen forandringer på maskinen, og da har jeg spilt i 6 måneder forut?

Noen Forslag?

Lenke til kommentar

Sprø feil det der.

 

Kjører du dobbelt sett med monitorer?

 

Kjører selv 2 skjermer, venstre er hovedskjerm, og har og en frenetisk blafring på høyreskjermen ved skifte av oppløsning, men den bruker heldigvis ikke 30 sekunder.

 

Du kunne alltids eksperimentere litt med Hz og oppløsning, og se om det avhjelper problemet.

 

Regner med du har nyeste gfx-kort/chipset-drivere inne?

Lenke til kommentar
Sprø feil det der.

 

Kjører du dobbelt sett med monitorer?

 

Kjører selv 2 skjermer, venstre er hovedskjerm, og har og en frenetisk blafring på høyreskjermen ved skifte av oppløsning, men den bruker heldigvis ikke 30 sekunder.

 

Du kunne alltids eksperimentere litt med Hz og oppløsning, og se om det avhjelper problemet.

 

Regner med du har nyeste gfx-kort/chipset-drivere inne?

5583540[/snapback]

Tok litt tid å svare, men maskinen røk nesten...

Oppdaget nye nvida drivere fra 07feb. lastet de ned og da falt de fleste hovedkort drivere ut, inkl drivere for internett port... offline i 2 dager.

Litt eksperthjelp gjorde meg oppmerksom på at hovedkoretet har to porter så flytt kabelen... det virket, har nå siste drivere.

Bruker bare en monitor.

Har begynt å fundere på om SF er ekstra minne krevende, om det er der feilen ligger. kansje jeg må få ut fingen å få kjøpt den gigaen jeg mangler.

Jeg er spent på SF patch 1.12 som EA downloader nettop begynte å laste ned. Kansje den ordner opp i problemet.

Lenke til kommentar

Vel, trur ikke BF2 : SF krever noe spesielt mere minne enn Vanilla BF2, men det krever jo nok det, i og for seg selv.

 

Kjører selv en Opteron 146 og ett 7800GT.

 

Spiller på 1280x1024, 4xAA, 4xAF og TsAA aktivert, alt på high ellers, har med dette registrert minnebruk helt opp i 1.4GB.

 

Regner med du kjører noe av det samme mht. innstillinger, oppsettet ditt tatt i betraktning?

 

I så fall vil jeg på det sterkeste anbefale deg å klaske i en extra gb minne.

 

Og mht. patch, så ser jeg at 1.2 kommer visst kl. 18 idag. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...