Erren Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Shit, dette var da bare dumt.. Hadde det vært opp til meg hadde han blitt fratatt både retten til å være full og å kjøre bil.. Sånne folk skjønner jeg meg ikke på, får da være måte på å ikke oppføre seg, ass.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg hørte noen rykter om at det også er ulovlig å sykle i fylla? Stemmer dette? Må i så fall være kjipt å få på rullebladet. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg hørte noen rykter om at det også er ulovlig å sykle i fylla? Stemmer dette? Må i så fall være kjipt å få på rullebladet. 5584076[/snapback] rimelig vanskelig å komme langt med sykkelen da... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Tror trafikkreglene gjelder for alle kjøretøy faktisk. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg hørte noen rykter om at det også er ulovlig å sykle i fylla? Stemmer dette? Må i så fall være kjipt å få på rullebladet. 5584076[/snapback] Er ulovlig å sykle overstadig beruset ja. Men det er vel et definisjonsspørsmål som du og politiet må ta hensyn til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå