Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

IE 6.0 eller Telenorproblem???

Anbefalte innlegg

Etter en gjennomgang av det meste på min maskin, med oppdateringer o "øst og vest" skjer følgende

*Når jeg åpner ny side i IE 6.0, får jeg nesten uten unntak opp "Finner ikke siden" første gang jeg åpner den. Ett trykk på "oppdater/F5", og "poff"... der er siden slik den skal.. hvorfor kommer den ikke med en gang??

*Når jeg har fått åpnet en ny side, så er det masse gif'er(knapper og overskrifter m.m.) og bilder som ikke vises med annet en en søt liten rød"x" (disse kan høyreklikkes på for å "vise bilde"). Jeg trykker "Oppdater", og noen av de dukker opp, mens andre forsvinner igjen... Hvorfor er det slik?? Jeg har sjekket alle instillinger jeg kan komme på....

I need some help here you guys!!!

Mayday!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett det hos flere som har telenor. Det virker som om det tar litt tid før IE er klar over at internett er der. Du kan jo prøve og forandre innstillingene under Tools - General - Temp.InternetFiles - Settings.

For det siste hjelper det ofte og trykke Ctrl + F5 istedenfor bare F5 (eller oppdaterknappen om du vil), da tvinger du IE til hå hente ned hele siden på nytt igjen, istedenfor at den sjekker temp-filene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...