Gå til innhold

"problemet" klamme hender:/

Rockna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ingen som blir kalde på hendere da ?

har nesten ikke følese i hendere etter et par timer foran pcen :ermm:

5579447[/snapback]

Off, skjønner hva du mener. Etter en time eller to foran pc-en er fingra mine helt stive og kalde. Da er det bare en ting som hjelper; gå og slappe bror i bakhodet :D

Lenke til kommentar
ingen som blir kalde på hendere da ?

har nesten ikke følese i hendere etter et par timer foran pcen :ermm:

5579447[/snapback]

Off, skjønner hva du mener. Etter en time eller to foran pc-en er fingra mine helt stive og kalde. Da er det bare en ting som hjelper; gå og slappe bror i bakhodet :D

5582059[/snapback]

....go die..

Når jeg kommer inn og er helt kald og stiv i fingrene, synes jeg jaggu det hjelper å sitte litt foran pc-en :!:

Vegard_, det går sikkert bedre med de stive fingra dine om du kvitter deg med pekefinger-systemet og går 100% over til touch, har lagt merke til at du sliter litt :!:

Blir klam i henda etter noen timer ved pc-en, jeg også. Tror det hjelper å tørke dem.. :fun:

Ellers kan du jo bare ta deg noen pauser innimellom og gå og spise eller noe.

Lenke til kommentar
har et lite iriterende problem klamme hender, sikkert noen andre her som har samme problem når de sitter framfor pcen i flere timer...noen som vet noe som mot virker dette??

5577942[/snapback]

Du kan jo ta venstrehånda ut av buksa. funker fett det :p

Ellers tror jeg du bør skru ned temperaturen i rommet noen grader og bruke hendene til andre ting en gang iblandt mens du sitter der.. ett trappetroll funker jævlig bra faktisk.. Hver gang jeg skal se en musikk-video eller lignendes så er det opp med mitt kjøre trappetroll :love:

Vaske hendene trikset er jeg også med på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...