Rockna Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 har et lite iriterende problem klamme hender, sikkert noen andre her som har samme problem når de sitter framfor pcen i flere timer...noen som vet noe som mot virker dette?? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Vask henda en gang i blandt? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Sliter med tørre hender jeg. Løfter pappkartonger hele dagen, og de suger til seg fuktighet fortere enn Jenna Jameson blir ferdig med en gropie! Men, jeg ville vasket hendene innimellom ja. ^_^ Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 ingen som blir kalde på hendere da ? har nesten ikke følese i hendere etter et par timer foran pcen Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg blir svett når jeg gamer, og kald når jeg surfer... Finne opp mus med vifte og varme Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 ingen som blir kalde på hendere da ? har nesten ikke følese i hendere etter et par timer foran pcen 5579447[/snapback] Du kan jo legge hende et par minutter mellom rumpeballene så blir de varme! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 ingen som blir kalde på hendere da ? har nesten ikke følese i hendere etter et par timer foran pcen 5579447[/snapback] Lukk igjen vinduet. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 ingen som blir kalde på hendere da ? har nesten ikke følese i hendere etter et par timer foran pcen 5579447[/snapback] Off, skjønner hva du mener. Etter en time eller to foran pc-en er fingra mine helt stive og kalde. Da er det bare en ting som hjelper; gå og slappe bror i bakhodet Lenke til kommentar
Seether Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Eller sykkelhansker la det gå sport i det eyh.. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 ingen som blir kalde på hendere da ? har nesten ikke følese i hendere etter et par timer foran pcen 5579447[/snapback] Lukk igjen vinduet. 5579563[/snapback] Sitter ikke med cinduet oppe når det er så kaldt ute da Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 ingen som blir kalde på hendere da ? har nesten ikke følese i hendere etter et par timer foran pcen 5579447[/snapback] Off, skjønner hva du mener. Etter en time eller to foran pc-en er fingra mine helt stive og kalde. Da er det bare en ting som hjelper; gå og slappe bror i bakhodet 5582059[/snapback] ....go die.. Når jeg kommer inn og er helt kald og stiv i fingrene, synes jeg jaggu det hjelper å sitte litt foran pc-en :!: Vegard_, det går sikkert bedre med de stive fingra dine om du kvitter deg med pekefinger-systemet og går 100% over til touch, har lagt merke til at du sliter litt :!: Blir klam i henda etter noen timer ved pc-en, jeg også. Tror det hjelper å tørke dem.. Ellers kan du jo bare ta deg noen pauser innimellom og gå og spise eller noe. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 har et lite iriterende problem klamme hender, sikkert noen andre her som har samme problem når de sitter framfor pcen i flere timer...noen som vet noe som mot virker dette?? 5577942[/snapback] Du kan jo ta venstrehånda ut av buksa. funker fett det Ellers tror jeg du bør skru ned temperaturen i rommet noen grader og bruke hendene til andre ting en gang iblandt mens du sitter der.. ett trappetroll funker jævlig bra faktisk.. Hver gang jeg skal se en musikk-video eller lignendes så er det opp med mitt kjøre trappetroll Vaske hendene trikset er jeg også med på Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 I THINK YOU NEED A GAMING GLOVE BOONGAMOR Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Når jeg spiller får jeg veldig varme hender. det er digg, fordi da "reagerer" jeg raskere. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg blir svett når jeg gamer, og kald når jeg surfer...Finne opp mus med vifte og varme 5579457[/snapback] Vifteproblemet er løst, bare legg til noen varmetråder som neppe blir bra for musa der Eventuelt kan du lage en litt annerledes Breezepad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå