bandreas Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 topic sier det meste. har kjøpt meg router, installasjon gikk knirkefritt. vet at routeren kunne være ustabil med en gang, men ved å legge inn en firmware ville alt bli bedre. hvordan i huleste får jeg lagt inn firmware? har fått beskjed om å skrive inn 10.0.0.139 (ikke helt korrekt, men pytt) i ei adresselinje og skrive inn brukernavn/passord i "boksen" som kommer opp der. men stort lenger kommer jeg ikke høres dette riktig ut så langt? noen som kan forklare meg hva jeg skal gjøre til punkt og prikke? lat som om jeg er en fyr som tror internett er et spill og at vg.no er en boss på forhånd, takk Lenke til kommentar
Patz Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hvilken router er det snakk om? Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Regner med at de fleste routere bruker et system a'la det som er på D-Link-routeren min. 1. Last ned nyeste firmware fra produsenten og pakk evt. ut filen hvis det er en zip-fil. 2. Logg in på routeren slik som du har beskrevet og finn menyvalg for oppgradering av firmware. Her kan du bla deg frem til du finner firmware-filen (omtrent som om du åpner en fil i et program). Når du har valgt filen henter routeren fila og oppgraderer firmware. Det du skal være klar over er at du sannsynligvis må konfigurere routeren på nytt etter oppgraderingen. Endret 9. februar 2006 av Pengu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå