El Cubo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg ser at det er en del andre som har hatt lignende problemer som meg med MSI sitt K8N Neo3 -kort. Men jeg har ikke funnet noen konkret løsning ennå som har virket for meg, så jeg prøver meg med en beskrivelse av problemet mitt og håper på noen tilbakemeldinger. Jeg har satt sammen en maskin av følgende (helt nye) komponenter: MSI K8N Neo3 FSR (MS-7135) AMD Sempron 3100+ AOpen QF50A Midi ATX Tower 300W Corsair ValueSelect 2x512MB DDR-400 Hitachi Deskstar T7K250 160GB ATA133 NEC ND-3550 DVD+ No Floppy Windows XP Home Etter å ha satt dette sammen virket alt helt knirkefritt i en drøy halvtime og så "døde" maskinen mitt i Windows installasjonen. Når jeg prøver å start opp igjen "rykker" det litt i viftene, men så skjer det ingenting mer. Jeg har plukket vekk det ene etter det andre fra maskinen til jeg nå sitter igjen med HK med CPU og power, men det er fremdeles bare det samme lille "rykket" når jeg starter opp. Hvis jeg tar bort strømmen til CPU-en (d.v.s. 4 pins connectoren fra poweret som går ned på hovedkortet) og starter opp, så starter viften på HK. Har noen en ide om hva som kan være galt? El Cubo Lenke til kommentar
flaenders Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 har du hoppa på hovedkortet ditt av en eller anna grunn? virke nu sånn! neida bare tulla. men hvor stor strømforsyning har du? litt kjekt å vite at den leverer nok strøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå