Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Har akkurat bestilt denne serveren her. Er det noen som har vært borti disse? Erfaringer,ros og ris etc etc. Eller er det noen andre typer som er bedre? Takk skal dere alle ha Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Det er vel ikke direkte en server - men et serverkabinett - stooor forskjell ... :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Serverkabinett da..... Er det noen som har snørring på den da? Regna med at vanlig folk ikke bestiller noe liknende da de nesten kun blir brukt som servere først og fremst :razz: Lenke til kommentar
tore- Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 hvorfor f. du kjøpte et slikt kabinett skjønner ikke jeg, men stort og flott er det ja, ingenting å si på det... kjøp en HARDWARE raidcontroller, og lag raid Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Helt sikkert ok til å ha en server i. Hva slags server skal du ha i den? Hvorfor velger du ikke rack? Lenke til kommentar
Converse Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 en kamerat av meg har det. det sliter litt med luftgjeomstrømningen (langt ord) elers er det meget bra Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hva har dette med server å gjøre egentlig? Kan jo hule ut en trestokk å kalle det en server. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hvorfor jeg skal ha dette? Den har noen 5 1/4" brønner og det er det jeg er ute etter. 19" rack går jeg vekk fra. Det med luftgjennomstrømmingen er vel kanskje noe å tenke på. Hva med å kjøre på med noen skikkelige hissige vifter da? Da har den nok luft til å ta av :smile:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå