vidarkri Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Holy er PVE guilden til The Wailing Lord Assasins. Vi er pr.idag rett i underkant av 40 medlemmer og ønsker flere aktive spillere for å kjøre teams i Tombs, SF, UW, FOW etc. Vi holder også på og sette opp et pvp lag med hjelp av TWL og trenger derfor også dere som tar en pvp kamp i ny og ne, men som ikke vil være i en primær pvp guild. Vi søker nye medlemmer fra ca. 16år +/- og oppover med normalt god folkeskikk. (Alder i guilden idag spenner fra 16 til 38år.) Holy har alle fasiliteter som hall, kappe, webside m/forum etc. Vi er hjelpsomme og greie, og har en veldig god tone i guilden. Hvis du ønsker å joine så gå inn på www.wailinglord.com og legg inn en søknad på forumet med litt info om deg selv, slik som alder, hvor lenge du har spillt GW, hva du liker å drive med i GW etc. Husk å få med ingame nicket ditt så blir du kontaktet ingame så fort en av offiserene ser søknaden din. Velkommen til HOLY Hilsen Guildleader Monk Willow Endret 28. februar 2006 av vidarkri Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Bomp!! Vi trenger fremdeles flere aktive medlemmer. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ja, fin guild, dette. Daniel Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Veldig grei guild å starte i visst man liker å spille PvE og eventuelt prøve seg på turer i UW og FoW. Jeg var tidligere i denne guilden og læte masse. Anbefales på det sterkeste for en morsom og gøyal GW opplevelse. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 BompiBomp Vi ser fremdeles etter aktive medlemmer Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 hmm linken funker ikke akkurat nå for meg iallefall, men dette høres iallefall veldig greit ut. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Funker nå. At båndbredden på 5GB er overskredet, sier bare noe om aktiviteten. Daniel Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hmm, jeg er faktisk ganske inntrissert. Er lvl 20 N/M, og er 17 år visst det skulle ha noe å si Legg meg til i GW: Black Sean Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Jeg er veldig interresert i å joine. Spesielt i forhold til at man kan spille i Cantha nå til helgen. Jeg har 3 lvl 20 charrs og en slot til mule/PVP Har erfaring fra 2 amerikanske guild med plasseringen blant 200 på Guild ladder, Kan ta nærmere kontakt sener fordi nå er jeg på jobb. Håper jeg kan joine dere Endret 22. mars 2006 av Spjeld Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg er veldig interresert i å joine. Spesielt i forhold til at man kan spille i Cantha nå til helgen. Jeg har 3 lvl 20 charrs og en slot til mule/PVP Har erfaring fra 2 amerikanske guild med plasseringen blant 200 på Guild ladder, Kan ta nærmere kontakt sener fordi nå er jeg på jobb. Håper jeg kan joine dere 5793737[/snapback] Legg inn en søknad på www.wailinglord.com under søknader til Holy så kan vi ta det derfra Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) kan jeg Joine begge siden jeg liker både PvP og PvE? Edit: gikk akkuratt opp for meg hvor lite mulig akkuratt det er. Endret 25. mars 2006 av Spjeld Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Kanskje det hadde vært en ide å joine Lenke til kommentar
steffler Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) hei, jeg er 14 kan jeg få joine guilden deres?? Endret 28. mars 2006 av steffler Lenke til kommentar
sigz Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Er veldig interresert siden jeg tenkte jeg skal ta opp igjen GW etter noen mnd med WoW. Har kanskje spilt med noen av dere i Nordic Darkness eller Warriors of Hardware. /w Shakk Dewakk ingame eller FredrikM @ GwNorge. Få opp siden deres plz:) Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Siden kommer opp 1 April, pga at det kun er 1GB båndbredde i måneden. Besøksiden da og legg inn en søknad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå