Gå til innhold

HOLY rekruterer spillere til norsk GW guild

Anbefalte innlegg

Holy er PVE guilden til The Wailing Lord Assasins.

Vi er pr.idag rett i underkant av 40 medlemmer og ønsker flere aktive spillere

for å kjøre teams i Tombs, SF, UW, FOW etc.

Vi holder også på og sette opp et pvp lag med hjelp av TWL og trenger derfor

også dere som tar en pvp kamp i ny og ne, men som ikke vil være i en primær pvp guild.

Vi søker nye medlemmer fra ca. 16år +/- og oppover med normalt god folkeskikk.

(Alder i guilden idag spenner fra 16 til 38år.)

Holy har alle fasiliteter som hall, kappe, webside m/forum etc.

Vi er hjelpsomme og greie, og har en veldig god tone i guilden.

Hvis du ønsker å joine så gå inn på www.wailinglord.com og legg inn en søknad på forumet med litt info om deg selv, slik som alder, hvor lenge du har spillt GW, hva du liker å drive med i GW etc.

Husk å få med ingame nicket ditt så blir du kontaktet ingame så fort en av offiserene ser søknaden din.

Velkommen til HOLY

Hilsen Guildleader Monk Willow

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg er veldig interresert i å joine. Spesielt i forhold til at man kan spille i Cantha nå til helgen. Jeg har 3 lvl 20 charrs og en slot til mule/PVP

Har erfaring fra 2 amerikanske guild med plasseringen blant 200 på Guild ladder,

Kan ta nærmere kontakt sener fordi nå er jeg på jobb. Håper jeg kan joine dere :D

Endret av Spjeld
Lenke til kommentar
Jeg er veldig interresert i å joine. Spesielt i forhold til at man kan spille i Cantha nå til helgen. Jeg har 3 lvl 20 charrs og en slot til mule/PVP

Har erfaring fra 2 amerikanske guild med plasseringen blant 200 på Guild ladder,

Kan ta nærmere kontakt sener fordi nå er jeg på jobb. Håper jeg kan joine dere :D

5793737[/snapback]

Legg inn en søknad på www.wailinglord.com under søknader til Holy så kan vi ta det derfra

Lenke til kommentar

Er veldig interresert siden jeg tenkte jeg skal ta opp igjen GW etter noen mnd med WoW. Har kanskje spilt med noen av dere i Nordic Darkness eller Warriors of Hardware. /w Shakk Dewakk ingame eller FredrikM @ GwNorge.

Få opp siden deres plz:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...