Dj_Arnleif Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei. Er det noen her inne som kan si meg hvor eg kan få tak i et godt tegnebrett... Helst ikke så høy pris men med god kvalitet. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Wacom (!), A5 eller A6 størrelse... Graphire 4 eller Intous 3 er begge trygge valg.. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Takk...ingen Flere? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Flere steder å kjøpe, men ingen andre tegnebrett enn Wacom. Så er det pengebok og smak når det gjelder størrelse som gjelder... Til min enkle bruk er en gammel Graphire2 A6 grei, men føles kanskje litt liten av og til, A5 størrelse ville vært topp... Søk i Produktguiden for flere butikker/priser. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg er fornøyd med Graphire'n min. Hadde gammel Graphire for en stund siden, fikk problem med den da jeg ikke behandla pennen fint, men denne jeg har nå er jeg veldig fornøyd med. Trådløs bluetooth er det på den og. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Har et gammelt wacom-brett og er kjempefornøyd med det. Ønsker deg lykke til med kjøpet, uansett hva du finner. Du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå