TST Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det har lenge vært stille fra Funcom angående etterlengtede Drømmefall. Nå letter de litt på sløret, ved å gi oss en ny trailer. Les mer Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Å hjelpes meg hvor jeg gleder meg. Gleder meg like mye til dette spillet som jeg gjorde til at HL2 skulle komme ut. Håper dette blir like bra som "Den lengste reisen" er, for det må være tidenes spill i mine øyner. Kan i alle fall ikke holde meg, må ha det spillet NÅ Lenke til kommentar
magio Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hadde det gøy med "Den lengste reisen" så jeg gleder meg veldig til dette, håper det blir meget bra! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 470kB\s frå Gamer.no Fy så eg gledar meg til Drømmefall. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Oh SHIT så dritrått! April Ryan ser også utrolig konge ut på art-bildene på hjemmesida. Fikk tårer i øynene da jeg så traileren og bildene og faktisk gjenkjente områder fra DLR. Me wants it! Lenke til kommentar
HCam Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Dette ser drit bra ut! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Hmm.. Første jeg tengte var: NEEI, de har gjort det 3D, og mer "action" basert.. Så har ikke så store forhåpninger til spillet lengre.. EDIT: Pappa sa noe om at han hadde sett noe på tvn, om at det skulle sleppes nå.. Men på gamer står det at slippdatoen er 20. april. Hva er riktig? Endret 6. mars 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Pappa sa noe om at han hadde sett noe på tvn, om at det skulle sleppes nå..Men på gamer står det at slippdatoen er 20. april. Hva er riktig? 5710626[/snapback] Dreamfall/Drømmefall slippes verden over i løpet av en to-ukers-periode i slutten av april/begynnelsen av mai. I Norge har den norske distributøren oppgitt 20. april som lanseringsdato. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Likte DLR , men tanken på at de går litt mer actionbasert er litt skuffende synes nå jeg. Skulle vært rent adventurespill. Men men.. hvis gåtene blir tombraider/indiana jones 3D style så griner jeg Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Pappa sa noe om at han hadde sett noe på tvn, om at det skulle sleppes nå..Men på gamer står det at slippdatoen er 20. april. Hva er riktig? 5710626[/snapback] Dreamfall/Drømmefall slippes verden over i løpet av en to-ukers-periode i slutten av april/begynnelsen av mai. I Norge har den norske distributøren oppgitt 20. april som lanseringsdato. 5711652[/snapback] ok.. Da er det bare å instalere Den lengste reisen mens jeg venter da.. Tror jeg har alt for høye forhåpninger til spillet. Videoen senket min tro på at spillet blir like bra som 1'ern mye. Det var 3d (ikke nødvendig vis dårlig) og mye mer action basert, og rpg basert (virket det som) Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 det kommer vel ikke i norsk versjon slik Den lengste reisen gjorde? hadde nemlig norsk versjon av DLR, kjøpt når det kom ut Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 det kommer vel ikke i norsk versjon slik Den lengste reisen gjorde? hadde nemlig norsk versjon av DLR, kjøpt når det kom ut 5713747[/snapback] Drømmefall kommer med norske stemmer, og en teknologi som gjør det mulig å tilpasse leppebevegelser etter lyd. Det er ikke offentliggjort hvem som står for stemmene enda, men Funcom har sagt at det er mange kjente skuespillere involvert. Det er imidlertid ikke helt avklart om det kommer norsk og engelsk versjon på en og samme DVD. Spillet er ganske stort akkurat nå, men Funcom håper de klarer å få plass til alt på en plate. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Husker vi så alle disse trailerne når FunCom hadde foredrag for skolen vår. Ser nydelig ut, håper det blir like bra som forgjengeren Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) hvis det ernoen av de samme personene/skapningene som på DLR, håper jeg at de bruker de samme stemmene, som f.eks synnøve svabø? som April Ryan ser også at "ravn" er med Endret 7. mars 2006 av magnusloe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg