Skurupu Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) I går skjedde det noe merkelig. Plutselig hørte jeg noen rare lyder fra PC, og så hang den seg. Lydene var den samme lyden som kommer i det sekundet som PCen skrur seg av. Den "knappe-lyden" som kommer fra fronten. I det skjedde nøyaktig det samme en gang til. Dette var sikkert uhyret dårlig forklart, men hvis dere har vært borti problemet før, så veit dere garantert hva jeg snakker om. Endret 9. februar 2006 av Skurupu Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Nå skjedde det igjen, men denne gangen fikk jeg en blåskjerm-feilmelding etterfulgt av en reboot. Jeg rakk dessverre ikke å lese/skrive ned feilmeldingen. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det kan være CPUen blir for varm, og slår av pcen spesielt hvis du har klokket kan det være grunnen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg klokker ikke, og CPU-temperaturen lå på 40 grader da dette skjedde. Det skjedde forresten igjen nå. Denne gangen fikk jeg blåskjerm, men ingen feilmelding. Heller ingen reboot fulgte, så jeg måtte skru den av manuelt ved å holde åv/på-knappen inne ett par sekunder. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Nå har det skjedd tre ganger med tette mellomrom, ca 5 minutter. Før dette spilte jeg WoW i ca 12 timer. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hm... Ga har jeg ingen aning om hva det kan være, dessverrre. Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Hei Hvilken Harddisk har du ? Ide eller SATA ? Hvis ide så kan du jo slå av maskien og ta ut 12v Strømpluggen fra Harddisken og prøve med en annen12v strømplugg og se om det hjelper. Hvor lenge varer den lyden og hvis mulig ta av side deksel på kabinett og hør om du finner ut hvor lyden kommer fra. Ser sånn ut Pluggen: Molex StrømPlugg Sjekk at Ram / Pci / Skjermort sitte som det skal Endret 10. februar 2006 av Gforce Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Jaggu satt ikke strømpluggen til systemdisken min løst. Jaja, så lett kan det løses! Tusen takk til alle som hjalp meg å komme frem til svaret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå