THX 1138 Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Fakta: [*] Jeg går på IKT-driftsfag, og har valgfaget "elevbedrift". [*] Jeg har inntil kl 0800 i morgen til å finne opp en god idé når det gjelder hvilken tjeneste/vare bedriften skal selge. [*] Jeg skal jobbe sammen med 1 eller 2 andre. [*] Varen/tjenesten trenger ikke nødvendigvis ha noe med it å gjøre. [*] En tjeneste er sannsynligvis å foretrekke, da vi har temmelig begrenset startkapital. Spørsmål: [*] Noen gode idéer? Jeg vet at jeg skulle skrevet hva slags kunnskaper/kompetanse vi har, men siden det er såpass sent på kvelden har jeg ikke helt klart å få en oversikt over dette. Alle idéer mottas med takk. :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Klokken er 08:19... Fant du på noe?? Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Nei, dessverre ikke. :sad: Jeg skulle nok spurt litt før, kanskje, men jeg var liksom helt sikker på at jeg kom til å komme med en eller annen brilliant idé selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå