Gå til innhold

Verdens råeste bærbare under utvikling


Anbefalte innlegg

Nei tror ikke det... ca. 10.000-15.000 kr... Tenk hvor mye effekt(W) bruker den!

250W? 300? 350? 400? 450?  :nei:

5579262[/snapback]

 

Kan nok glemme de "små" eksterne psuene vi har hatt til nå, her blir det en egen liten kloss på str med en 2 liters isboks...

 

Stemmer også for fjerning av batteriet for å spare plass og vekt, høres ganke unyttig ut... men det er selvfølgelig subjektivt, men for meg blir under en time før den blir stasjonær igjen noe bortkastet. Da kan man heller på forhånd innse og fokusere på produktets mål; nemlig å erstatte en større stasjonær. Hybrider er ikke alltid like fullkomne

 

Spennende å se hva de velger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En gang må jo en slik maskin komme på "bærbar", men som folk har nevnt så er den neppe så veldig bærbar.

 

Den kommer til å ete strøm som bare det, selv om den sansynligvis greier å "strippe" ned litt ved at den ikke kjøres på max utenom når du trenger det så vil batteriet gjøre at du til enhver tid må lete etter en stikk-kontakt.

 

Tja så alt i alt, neppe en maskin for meg. Til mitt bruk foretrekker jeg en ultraportabel med moderat kraft men ekstram batterikapasistet (8t+), det hadde vært "verdens råeste bærbar" for meg.

 

Og når jeg drar på hytta eller ferie foretrekker jeg heller en enkel smarttelefon til mail/litt surfing. Hva er da vitsen med å dra på hytta for å spille BF

Lenke til kommentar
Nå kan vi steke vafler med laptopen slik som han telio fyrn!

5582629[/snapback]

:D

 

Brukte ikke han en bærbar med Pentium 4 prosessor da? :whistle:

 

Og når det gjelder følgende påstand fra artikkelforfatteren:

Samtidig ser det ut til at WidowPC har en eksklusiv avtale med AMD

5577607[/snapback]

Det ser altså ikke ut til å stemme, ettersom WidowPC vitterlig tilbyr flere bærbare og stasjonære med Intel-prosessorer:

http://www.widowpc.com/2005/06/gaming_laptops.php

http://www.widowpc.com/2005/06/gaming_computer.php

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...