Onyx Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei! Hvilke kvinner i verden syns dere er penest? Regler: Post maks 3 kvinner du liker, og gi gjerne en liten kommentar ved siden av! Bilder, ja skal vi sette av grensen til maks 500(600)*700(800) pixel? Ta gjerne med et som er mindre, bedre for innleggets skyld Hvis du er i nød og føler at du må vise flere du liker så kan du poste 5 kvinner. La også dette være en liten diskusjon mellom kvinnene her i verden og hvorfor du liker/ikke liker osv. Mine favoritter: Jessica Alba: Hun må jo være den peneste kvinnen i verden! Eva Longoria: Hun sjarmerer alle hvis man ser Desperate Houswifes. Trenger ikke å si noe mere! Charlize Theron: Hun peneste blondinen jeg har sett. Natulrig pen? Ja! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Stemmer på Eva Longoria. Jessica Alba, hvor gammel er hun? Hun så mer ut som en jentunge, ikke som en kvinne. Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Jessica Alba er 25 år. Hun ser da ikke ut som en jentunge ?... er i hverfall ikke enig. Edit: Nærmer seg 25 år fant jeg ut nå. Endret 9. februar 2006 av manamind Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 På bildet over ser hun ut som hun er 14 i ansiktet. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Hun er 24. Det er jo kvinne alder det? Uansett, hun er drit pen. Så på VG nå om at Playboy ønsket seg Alba mest til å posere bilder i Mars utgaven av Playboy! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Angelina Jolie Matsuura Aya Brooke Burke Bildene fant jeg veldig raskt ved hjelp av google, så de er ikke de beste som finnes, men det er jo heller ikke poenget. Forøvrig ingen prioritert rekkefølge på bildene. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 #1 Elisha Cuthbert #2 Scarlett Johansson #3 Jessica Alba Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Frøken Knowles Mira Craig Nicole Scherzinger Edit: Kunne nesten ikke legge ut bilde av meg selv syns jeg... :-Ppp Endret 9. februar 2006 av Hanne:) Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Her følger tre ufattelig vakre kvinner, nyt det: Audrey Tautou Claudia Cardinale Katie Melua Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Tøsene mine: dama: typen: nabokjerringa: Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 booke burke Angelina jolie som nevnt sung hi lee Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Tøsene mine: dama: https://www.diskusjon.no/uploads/av-38428.jpg typen: http://blink.dagbladet.no/user/files/g/gl/glint/poff.JPG nabokjerringa: http://blink.dagbladet.no/community/files/...Carina_hot2.jpg 5578320[/snapback] De er topp 3 her også. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Oj, denne blir tøff... *Rote i arkivet.* Tror jeg må velge 5. Adriana Lima Kanskje min all-time favoritt... Alt er perfekt med denne kvinnen. Carolina Ardohain Laetitia Casta Monica Bellucci Angelina Jolie Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 1. Scarlett Johanson 2. Jessica Alba 3. Usikker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Bra tråd! 1. Elisha Cuthbert 2. Jessica Alba De jeg kommer på i farta, har ikke tid til å finne bilder og ei til. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Scarlett Johansson penest i verden? plis. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Horer er ikke fine uansett utseende. Kvinner/jenter er pene hvis de klarer å tenke på andre ting enn sitt eget utseende og likevel se helt nydelige ut. Oversminka 16 åringer som gjør alt for sitt eget utseende og tenker ikke på noe annet enn det, er dritstygge uansett. Bilder kommer senere Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Horer er ikke fine uansett utseende.Kvinner/jenter er pene hvis de klarer å tenke på andre ting enn sitt eget utseende og likevel se helt nydelige ut. Oversminka 16 åringer som gjør alt for sitt eget utseende og tenker ikke på noe annet enn det, er dritstygge uansett. Bilder kommer senere 5579168[/snapback] AMEN Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Horer er ikke fine uansett utseende. 5579168[/snapback] Huh? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Ti appelsiner til den som finner ut hva hu her heter: #2 - Katie Melua #3 - Boy George Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå