Gå til innhold

Hva syntes vi om telenors nye logo?

Anbefalte innlegg

..men den gir ikke noen mening...

5578200[/snapback]

Det gjør den vel! Du ser det bare ikke.

Jeg liker den jeg. Stilig og imponerende gjort av Telenor. Jeg liker at ting forandrer seg med tiden. Den forrige virka så kjedelig. Tøff logo.

Merkelig at dere ikke liker den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-08F9AcZ1

Jeg er en stor motstander av å forandre logoer!

Hva var liksom dealen med å bytte ut den gode gamle idun-ketchup flaska? Den gamle var så fin! Men så kom det et stygt, stygt, stygt klistermerke med en tomat utpå! What??

Smerte!

Lenke til kommentar
..men den gir ikke noen mening...

5578200[/snapback]

Det gjør den vel! Du ser det bare ikke.

Jeg liker den jeg. Stilig og imponerende gjort av Telenor. Jeg liker at ting forandrer seg med tiden. Den forrige virka så kjedelig. Tøff logo.

Merkelig at dere ikke liker den.

5578332[/snapback]

Værsågod, forklar hvordan den gir mening.

Forøvrig gir den ikke mening dersom en normal forbruker ikke får noen mening ut av den med mindre han analyserer og synser til døde. En god logo bør være opplagt.

Lenke til kommentar

Synes i grunnen ikke den er så ille. Den gamle har de hatt mer eller mindre, med få varriasjoner, siden televerket ble privatisert.

Denne nye er ganske ikke den beste logoen jeg har sett, men den var jo ikke stygg. Viser at Telenor står på for å skape nytt. Som en eller annen reklamebyråtype sa; logoen fordrer tolkning. Den er abstrakt.

Jeg tror vi kommer til å bli vant til den jeg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Telenor Maritime 120HK påhengsmotor. det skal jeg kjøpe med tanke på hvor mye de bryr seg om kundene sine, og stabiliteten demmes. "NYHET, GARANTERT BARE EN STOPP PR. TIME!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...