Hedgehog1337 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) hei! =) .. Har kjøpt meg et nytt kabinett.. Logisys: Veit det er gammelt men syns det hadde et fett utseende .. Logisys Og forran på dette bærehåndtaket som er med så er det en slags trykkeknapp med plass til LED i midten.. Under denne knappen er det to komponenter med to bein hver. hva er dette for en slags knapp? av og på? og åssen skal jeg kople knappen og LED`et :S.. lurer veldig:/ Takker for svar.. vis gjerne med tegninger åssen dere mener jeg skal kople hehe Endret 9. februar 2006 av Kåsen Lenke til kommentar
Hedgehog1337 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 ingen som har peiling?? bumper.. trenger hjelp til å kople den Lenke til kommentar
Hedgehog1337 Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 *bumb* ingen ? :(.. Må bare bumpe i tilfelle noen har greie på det men ikke ser posten.. :/ Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 det virker som en av og på knapp ja.. Jeg er ingen ekspert på det du spør om, men jeg tror jeg ville ha koblet strøm til knappen og så tatt ledninger fra knappen til LED.. Uten at jeg vet om det vil funke da... men kan jo prøve det... og si fra om det funket hvis du ikke får mer hjelp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå