Gå til innhold

Koble kald katode på høyttaler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes masse eletronikk som lar deg koble diverse lys på som vil regaere på lyd. Koble lys direkte på høytalerstrømmen tror jeg neppe er lurt. Enten vil du få så lite strøm at det ikke vil lyse, ellers vil du ved høyt volum ødelegge katodene.

-Stigma

Lenke til kommentar
Det finnes masse eletronikk som lar deg koble diverse lys på som vil regaere på lyd. Koble lys direkte på høytalerstrømmen tror jeg neppe er lurt. Enten vil du få så lite strøm at det ikke vil lyse, ellers vil du ved høyt volum ødelegge katodene.

-Stigma

5577272[/snapback]

Hehe, takk for svar!=)

Tenkte muligens det var noe sånt.. Jeg har to Katoder som hver styrer to lys (altså totalt 4 lys) og en lyd-styrer koster visst 40 spenn... Tror jeg går for en sånn jeg.. Er det ulovlig med sånt i bil? LOL

Lenke til kommentar
Hehe, takk for svar!=)

Tenkte muligens det var noe sånt.. Jeg har to Katoder som hver styrer to lys (altså totalt 4 lys) og en lyd-styrer koster visst 40 spenn... Tror jeg går for en sånn jeg.. Er det ulovlig med sånt i  bil? LOL

5577306[/snapback]

Gjett 3 ganger om det er lovlig i bilen da.... Du bor i norge.. Jeg kan garantere deg at, hvis purken tar det, så får du minimum beskjed om å slå det av (iallefall hvis du kjører) ikke spørr hvordan jeg vet det.. :p

Lenke til kommentar
Gjett 3 ganger om det er lovlig i bilen da.... Du bor i norge.. Jeg kan garantere deg at, hvis purken tar det, så får du minimum beskjed om å slå det av (iallefall hvis du kjører) ikke spørr hvordan jeg vet det..  :p

5579216[/snapback]

Men det er ikke bot første gang vel?

Endret av nordemoniac
Lenke til kommentar

Kommer an på politimannen sin dag, jeg har jo forsåvidt ettertrykkelig prøvd meg frem til hvilke dager som er gode for en politimann(5 forenkla forelegg :p) og for meg ser det ut til at de har dårlig dag hver dag :p

For å besvare spm joda du kan få forelegg første gangen du blir tatt.

Lenke til kommentar

det går vel å ha katoderøra slått på inne i bilen så lenge de lyser kostant. om du monterer en lyd sensor, så kan det fort bli andre boller.

btw, det skal gå å få kjøpt batterier som du kan bruke til denne type utstyr. er bare usikker på hvor du får tak i.

Lenke til kommentar
det går vel å ha katoderøra slått på inne i bilen så lenge de lyser kostant. om du monterer en lyd sensor, så kan det fort bli andre boller.

5583497[/snapback]

tja... er usikker jeg, men det blir sikkert sett på som "unødvendig" lys elns fra snuten sin side å dermed er det plutselig fyfy elns

nordemoniac: yey ;) 400 poster :w00t:

Lenke til kommentar

btw, det skal gå å få kjøpt batterier som du kan bruke til denne type utstyr. er bare usikker på hvor du får tak i.

5583497[/snapback]

Nei, politiet reagerer rimelig kjapt hvis du har for mye lys inne i bilen, uansett om det blinker eller bare er på... Bare test det du.... :p

Lenke til kommentar

5583497[/snapback]

Nei, politiet reagerer rimelig kjapt hvis du har for mye lys inne i bilen, uansett om det blinker eller bare er på... Bare test det du.... :p

5583860[/snapback]

Hehe, kan bli skummelt;P Men faen, det er jo så tøft!;)

Endret av nordemoniac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...