tommyt Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei Jeg har en moddet xbox som er koblet sammen med PCen. Xboxen står i kjellerstuen og jeg bruker den til å streame filmer som er lagret på PCen som står i 2.etasje. Nå vil jeg gjerne ha mulighet til å streame nettradio ned til xboxen. Er dette mulig? Hvis ja, får man da opp en liste på xboxen som man kan velge fra (vil gjerne ha flest mulige radiokanaler som sender partymusikk)? Hadde vært fint med en lettfattlig forklaring på hvordan dette gjøres. Gjerne til xbmc. På forhånd takk for hjelpen. Mvh Tommyt Lenke til kommentar
texaco Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) HeiJeg har en moddet xbox som er koblet sammen med PCen. Xboxen står i kjellerstuen og jeg bruker den til å streame filmer som er lagret på PCen som står i 2.etasje. Nå vil jeg gjerne ha mulighet til å streame nettradio ned til xboxen. Er dette mulig? Hvis ja, får man da opp en liste på xboxen som man kan velge fra (vil gjerne ha flest mulige radiokanaler som sender partymusikk)? Hadde vært fint med en lettfattlig forklaring på hvordan dette gjøres. Gjerne til xbmc. På forhånd takk for hjelpen. Mvh Tommyt 5577174[/snapback] hvilken versjon av xmbc har du? webradio/shoutcast skal være støttet via pythonscripts, (knappen med en pil som peker oppover nederst på skjermen) Endret 9. februar 2006 av texaco Lenke til kommentar
roolf Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Oppdater xbmc til en nyere versjon. Da vil du få en snarvei i menyen under scrips til MANGE nettradioer. Du kan da velge kategori mv. Lenke til kommentar
tommyt Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Oppdater xbmc til en nyere versjon. Da vil du få en snarvei i menyen under scrips til MANGE nettradioer. Du kan da velge kategori mv. 5577874[/snapback] Er det mange norske kanaler der også? Mvh Tommyt Lenke til kommentar
roolf Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 ca 10-15 om jeg husker rett. ellers vil en nyere versjon av xbmc også gi deg mulighet til å laste ned scripts direkte, bla. et skript som kun inneholder norske radioer. husker ikke i farten hvor mange kanaler det var. (av en eller annen grunn driver jeg å installerer alt mulig på xboxen uten egentlig å bruke det...) Lenke til kommentar
tommyt Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Oppdater xbmc til en nyere versjon. Da vil du få en snarvei i menyen under scrips til MANGE nettradioer. Du kan da velge kategori mv. 5577874[/snapback] Har du en link til den nyeste versjonen? Det finnes så mange som er klusset med. Mvh Tommyt Lenke til kommentar
roolf Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Nei desverre, ingen link. Du får se på de "vanlige" stedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå