TheScorp Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Heisann. Jeg kjøpte meg en slik sak i august i fjor, og brukte den flittig. GPS er uhorvelig morro, når man er endel på farten. Men siden jeg har roet meg ned endel på fartingen, har jeg nå bestemt meg for å selge den. Det jeg lurer på, er hva jeg kan forvente å få for den? Den har 1,5 gb minne, ekstra docking, bil holder, usb lade dings, kombinert med overføring og biladapter for strøm. Har også ekstra penn til den i tilfelle den andre skulle forsvinne. Mobilen er stabil og grei, men noe lav batterikapasitet iforhold til p910i, som jeg er vant med fra før. Noe som vel kanskje ikke er overraskende siden SE er utrolig gode på nettopp batteri Edit: Argh! Selvfølgelig måtte jeg legge innlegget på feil plass. Hvis en mod vil være behjelpelig å flytte denne til PDA seksjonen, hadde det vært toppers! Forumet er ingen markedsplass - redigert bort litt unødvendig ~Moderator Endret 9. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Syntes heller du skal legge denne posten i bruktmarkedet, siden det tross alt er tilsvarende en salgsannonse.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Flyttes fra mobil til pda. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Hei. Jeg prøvde faktisk å slette saken, og poste på Bruktmarkedet. Slettingen gikk ikke så bra... :/ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Greit, da stenger vi tråden . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg