Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Hei.. jeg leter etter Kjøler til X800XT PE kortet mitt. Når jeg skal klokke det opp noe som helst og da mener jeg 1hz så stryker det med og gir artifacts. Og er det vanskelig å sette på ny kjøler? Endret 9. februar 2006 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4008 denne tror jeg er grei! har ikke mye peiling på om hvor vanskelig det er å skifte vifte. men tror ikke du får verdens største problemer med det! Lenke til kommentar
Niri Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4008 Hvis du vilha denne viften kan du kjøpe av meg, har hatt den en uke, men har gått over til zalman vf700. Kun forde jeg vil ha pcn så stille som mulig, ikke mye støy fra denne, men det var hørbart Ellers virker den helt grei. kjøler bra til prisen. Lenke til kommentar
andreg Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg bruker Zalman VF700Cu-LED på mitt X850XT PE kort, og er godt fornøyd med denne. Med orginalkjøleren fra PowerColor sleit jeg med å klokke det noe mer enn 10-20MHz, men etter byttet av kjøler overklokker jeg 40-45MHz uten antydninger til artifacts. Brukte AS5 kjølepasta når jeg monterte Zalman kjøleren. Merk at dette er i et kabinett med relativt god luftgjennomstrømming, så det er ikke sikkert du klarer å klokke noe særlig med ny kjøler heller dersom kabinettet ditt blir veldig varmt. Har enda en Zalman kjøler på et annet kort, og synes monteringen av dem er veldig grei. Det var litt kluss med å få av orginalkjøleren på mitt kort ettersom skruene satt veldig godt, men dette varierer sikkert fra kort til kort. Ser for meg at jeg kommer til å bestille Zalman VF900 når den kommer, men når denne er i butikkene aner jeg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå