morten_b Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei, jeg har en DVD opptaker der jeg tar opp noen favorittprogrammer (70s på DVD-RW plater. Dette ønsker jeg så å kopiere over på DVD-R og slette DVD-RW platene. Jeg har forsøkt Nero 7 og DVDshrink32 uten å få dette til, enten får jeg feilmelding på DVD menyen eller så avslutter programmet med feilmelding under innlesing av orginal. Vet noen om et enkelt og bra program for dette ? Gjerne som gir mulighet for å velge vekk kutt eller velge kutt fra andre DVD-RW (som ligger på HD) Programmet trenger ikke fjerne kopibeskyttelse på DVD siden dette er et format som er uten. Fint om programmet er enkelt (egentlig mener jeg raskt) da jeg ønsker å bruke 1 minutt på dette, ikke 10+ Har noen erfaringer å dele ?? mvh Morten Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hvilken dvd brenner er det,og støtter den -R plater. Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Det er en LG DR-7400 : http://www.dealtime.co.uk/xPF-LG_DR7400 Jeg ønsker å samle/kopiere (på PCen) det jeg tar opp på DVD-RW og brenne det over på DVD-R/DVD+R (og slette RW platene) Jeg var altså ute etter bra PC-programvare mvh Morten Endret 9. februar 2006 av morten_b Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Det står at Recordable Media er DVD+R/DVD+RW om LG DR-7400 DVD Recorderen din. Så jeg er litt usikker på hvor DVD-RW kommer inn her,men hvis du har greid å lagre over på -RW,så kan det hende det er det formatet som blir et problemet under kopiering. Jeg tror du skulle brukt +RW plater på LG spilleren din,for så å overføre det til PC. Jeg tror ikke Nero og DVDshrink er problemet her,bruker begge uten problemer. Endret 10. februar 2006 av ghbing Lenke til kommentar
MaxPayne Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Bruk CloneDVD fra www.slysoft.com (alt annet enn clonedvd er søppel i mine øyne) Bare klon dvd`n og brenn over på dvd+r Endret 10. februar 2006 av MaxPayne Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Bruk CloneDVD fra www.slysoft.com (alt annet enn clonedvd er søppel i mine øyne) Bare klon dvd`n og brenn over på dvd+r 5581518[/snapback] Takk for tipset, MaxPayne! CloneDVD gjorde jobben perfekt. CloneDVD rettet en feil i IFO filen på orginalen under kopieringen, var sikkert derfor de andre programmene ga opp! Har skrevet feil tidligere, det skulle selvsagt være DVD+RW (ikke DVD-RW) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå