Gå til innhold

Det lagger hmmm...

Anbefalte innlegg

Byttet mitt gforce 4 TI4600 med et gforce 6600GT kort.. Men med dette kortet lagger til og med Wc3... Men det står at det får forr lite strøm.. Kan det være det som er årsaken?? Jeg har kjøpt en 400w forsyner, men får fortsatt samme meldingen fra nVIDIA. Er det noen direkte strøm plugg på kortet?? Noen som har et som vet??

Trenger svar snarest..

Kriss

Dette er feilmeldingen jeg får:

" For å beskytte maskinvaren mot eventuell skade eller mot at systemet låser seg, har den grafiske prosessoren redusert ytelsen til et nivå som tillater fortsatt forsvarlig drift. "

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Byttet mitt gforce 4 TI4600 med et gforce 6600GT kort.. Men med dette kortet lagger til og med Wc3... Men det står at det får forr lite strøm.. Kan det være det som er årsaken?? Jeg har kjøpt en 400w forsyner, men får fortsatt samme meldingen fra nVIDIA. Er det noen direkte strøm plugg på kortet?? Noen som har et som vet??

Trenger svar snarest..

Kriss

Dette er feilmeldingen jeg får:

" For å beskytte maskinvaren mot eventuell skade eller mot at systemet låser seg, har den grafiske prosessoren redusert ytelsen til et nivå som tillater fortsatt forsvarlig drift. "

5576989[/snapback]

Du må nok sette strøm på AGP versjonen av dette kortet ja :) (vet ikke med PCIe) Det skal være en molex kontakt på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...