kriss[bigP] Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Byttet mitt gforce 4 TI4600 med et gforce 6600GT kort.. Men med dette kortet lagger til og med Wc3... Men det står at det får forr lite strøm.. Kan det være det som er årsaken?? Jeg har kjøpt en 400w forsyner, men får fortsatt samme meldingen fra nVIDIA. Er det noen direkte strøm plugg på kortet?? Noen som har et som vet?? Trenger svar snarest.. Kriss Dette er feilmeldingen jeg får: " For å beskytte maskinvaren mot eventuell skade eller mot at systemet låser seg, har den grafiske prosessoren redusert ytelsen til et nivå som tillater fortsatt forsvarlig drift. " Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 -Sjekk at viften fungerer. -Sjekk om du har en strømkontakt direkte på baksiden av kortet (molex, samme type som du bruker inn på harddisken). Noen kort har dette, men jeg kan ikke huske helt sikkert for 6600GT. -Stigma Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Byttet mitt gforce 4 TI4600 med et gforce 6600GT kort.. Men med dette kortet lagger til og med Wc3... Men det står at det får forr lite strøm.. Kan det være det som er årsaken?? Jeg har kjøpt en 400w forsyner, men får fortsatt samme meldingen fra nVIDIA. Er det noen direkte strøm plugg på kortet?? Noen som har et som vet?? Trenger svar snarest.. Kriss Dette er feilmeldingen jeg får: " For å beskytte maskinvaren mot eventuell skade eller mot at systemet låser seg, har den grafiske prosessoren redusert ytelsen til et nivå som tillater fortsatt forsvarlig drift. " 5576989[/snapback] Du må nok sette strøm på AGP versjonen av dette kortet ja (vet ikke med PCIe) Det skal være en molex kontakt på det. Lenke til kommentar
kriss[bigP] Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Takk skal dere ha begge to... Hjalp godt. Nå fungerer det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå