Bjarnez Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 får ikke sletta en fil jeg har liggende på en av hdene mine. har prøvd å kjøre EndItAll, men det kommer fortsatt opp at filen er i bruk. noen tips?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Tipper at du har Windows XP? --> http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841 (bookmark it and give it to the next helpless) Lenke til kommentar
--==Seb==-- Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 1.) I windows 98/me trykk ctrl+alt+del End task på ALT!! utenom explorer, starte utforsker igjen og slett fila 2.) gå ut i dos (bruk evt. oppstarts diskett) finn og slett filen 3.) det er sent kommer ikke på flere ideer i farten, men har mest tro på dem to. Har dessverre dårlig peil på winNT 2000 eller XP ( Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 skal prøve å slette den i dos. Det andre forslaget hjelper meg lite. Lenke til kommentar
viggo Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 i winxp, åpne et dosvinu, slett filen derfra det har funket for meg utallige ganger Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 i XP. høyreklikk på fila, velg properties.. fjern hake på archive og den andre dritten som står der. husker ikke helt. bare fjern hakene. så skal det virke. hvis alt håp er ute. start opp windows i safe modus. da også får du slettet den.. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 win2k/XP/NT -> Ta ownership på filen, slik at bare din bruker eier den, og ikke systemet, slett den så. Win 3.11/95/98 -> slett den via DOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå