skarsk Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 I Kontrollpanel >Administrative verktøy >Datamaskinbehandling. Der finner du de verktøyene du trenger. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Og hva skjer når en skifter bokstaven til OS disk og restarter..? Nei den metoden går ikke... Lenke til kommentar
roac Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Den eneste trygge måten jeg kjenner til er ... reinstallasjon Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Den eneste trygge måten jeg kjenner til er ... reinstallasjon 5579149[/snapback] Jo men den er relativt slitsom når jeg nettopp har gjort det Må da finnes et program som kan ordne det..? Lenke til kommentar
roac Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Den eneste trygge måten jeg kjenner til er ... reinstallasjon 5579149[/snapback] Jo men den er relativt slitsom når jeg nettopp har gjort det Må da finnes et program som kan ordne det..? 5579810[/snapback] Det er bøtter og spann med registerinnstillinger, miljøvariable med mer som i så fall må endres. Jeg hadde i hvert fall ikke orket å lage et program som gjorde det. Kan godt være, men personlig tror jeg at jeg hadde gått for en reinstallasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå