Howard Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Corepad har oppdatert sortimentet med et par musmatter i begge ender av den fysiske skalaen. Les mer Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Interessante. Hvordan er disse i forhold til f.eks. q-pad? Endret 9. februar 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Man skal ha rimelig god plass til den største der! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hm, den største er jo lenger enn armen min. Må jo ha en sens. på 0,1 og bruke hele kroppen for å kunne utnytte den. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Den største er bare latterlig. Hvor ofte bruker du musa under eller til venstre til tastaturet? Klarer meg fint med Q-Pad XXXL jeg. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Poenget med ei så stor musmatte er vel for å bruke den som skriveunderlag i samme slengen? Her i huset blir flere slike store skriveunderlag brukt til musmatter, og det fungérer veldig godt, siden de ofte er mer solide enn mange musmatter. Uansett er ofte kantene et problem, siden de ofte buler opp eller sprekker. Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Den store så utrolig kul ut, men jeg må si at å ha musematte under tastaturet bare er waste. En stor musematte ved siden av tastaturet er nokk for meg, men kul var den.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg vil tro den store musematten vil være deilig for grafikere med høy oppløsning på skjermen (1600*1200 ++ ), der de vil ha friheten til å bevege musen overalt rundt på skrivebordet... Selv ble jeg litt interresert i den minste saken, siden jeg nå atm sitter med musa i senga.. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Den største må da være grei for meg, da slipper jeg jo å hyle for hver gang jeg når kanten på musmatta... Dog, min fUnc matte får nok leve videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå