savh Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Det står mellom disse 2. Maskinene skal brukes mest til internettsurfing og kanskje litt spilling. Takker for alle svar. Bærbar no 1 eller Bærbar no 2 Endret 9. februar 2006 av savh Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Nr.2. Definitivt. Celeron er bare piss! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Nr.2. Definitivt. Celeron er bare piss! 5576785[/snapback] Tull ! Celeron M 1,6 GHz er ca. i samme klasse som Sempron 3000+ Begge to yter ca. likt med en P4 2,4-5GHz CPU... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 nå blander jeg meg litt her men vil ikke denne yte mye bedre i spill? siden du nevnte spilling? anyone? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 nå blander jeg meg litt her men vil ikke denne yte mye bedre i spill? siden du nevnte spilling? anyone? 5577438[/snapback] Klart det... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 nå blander jeg meg litt her men vil ikke denne yte mye bedre i spill? siden du nevnte spilling? anyone? 5577438[/snapback] "blander deg" , dette er da et diskusjonsforum ;P men sant det.. om han får i tak i penger er den pc'n mye bedre til spill! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 nå blander jeg meg litt her men vil ikke denne yte mye bedre i spill? siden du nevnte spilling? anyone? 5577438[/snapback] "blander deg" , dette er da et diskusjonsforum ;P men sant det.. om han får i tak i penger er den pc'n mye bedre til spill! 5577546[/snapback] med blanding mente jeg og slenge inn nye ideer. er jo uansett 500,- over budsjett ser det ut som. bare et lite forslag Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 det er jo bare bra det.. de fleste setter vel pris på det så sant man ikke dobler budsjettet osv.. Lenke til kommentar
savh Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Hehe, har vært å handla nå. Budsjettet ble vell egentli voldtatt men tror det er en ganske grei pc. =) Takk for alle svar iaffal =) Denne ble det SavH Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hehe, har vært å handla nå. Budsjettet ble vell egentli voldtatt men tror det er en ganske grei pc. =) Takk for alle svar iaffal =) Denne ble det SavH 5578566[/snapback] ja da håper jeg at du ikke har tenkt og spille så mye... for det er som kjent ganske dårlig og spille på integrert grafikk... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Kunne ha valgt bedre spill-pc for 10k ja! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Han skrev "kanskje litt spilling". Betyr ikke nødvendigvis at han skal spille. Men joda, er enig med folk her at han kunne fått en mye bedre bærbar hvis han hadde kjøpt et annet sted. Lenke til kommentar
savh Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Hva mener du med integrert grafikk da? Er ikke delt minne så mye jeg forstår iaffal. Eksempler på bedre pc til spillbruk til 10k da? Vet denne går for ca 9300 på feks mpx.no men trengte den fort da jeg reiser om 1 dag og ikke kommer i nærheten av sivilasjon på noen mnd. edit: skriveleif Endret 10. februar 2006 av savh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå