MindTooth Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) CELEBRATING THEIR tenth anniversary of commanding and conquering, EA let's loose a compilation of decimal proportion. Electronic Arts just shipped their collection of the past dozen C&C games, spanning the last ten years of the franchise's progress. There's also a bonus DVD of commemorative video features in the case, which should retail at $39.99. Kilde: http://www.theinquirer.net/?article=29583 Update: Priser kan du finne her! Endret 12. februar 2006 av Birger_Nord Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Den skal bestilles fra cdon! Hmm, lite minus er at det er svensk cover, er vel bare coveret som er svensk? Også står det ikke Zero Hour på lista, men er nok kun en feil fra cdon sin side. Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Herlig herlig. Har ventet på den Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Noo! er ikke mp på RA1 :( Og jeg som hadde gledet meg til å prøve det i xp over nettverk! Fan ta EA! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Dette lurer jeg på: -Hvordan er windows støtten i spillene? Kan en kjøre alle spillene i XP uten videre problemer? -Mangler det noe i pakken? -Er det mulitplayer på alle spillene? Selv de gamle klassikerene? -Hvor mange cder, dvder er det? Endret 13. februar 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 alle spillene funger fint i xp (kjører selv 64bit så org xp burde fungere). alle spillene er der det er vel multiplayer i alle spillene men ikke lan. kun online tror jeg (har ikke sjekket alle enda) det er 1 spill dvd og 1 bonus dvd litt forskjellig stoff på. vil anbefale deg å kjøpe denne pakken. selv kan jeg si at det er de best brukte 300 kr jeg har brukt. har ikke gjort annet enn å sitte her og spilt c&c spill hele helgen jeg. anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Då var The First Decade bestillt frå Gamesmix Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Da har jeg også bestilt den fra gamesmix. Wooohoo jeg gleder meg til å mimre Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Kjempe bra pakke, men har fått høre om litt skuffelse angående vilke patch\versjoner disse spillene kommer i. This whole collection DVD pretty much sucks. EA fixed nothing, they downgraded RA1 frome 3.03 to 2 (3.03 had working multiplay on XP). RA1 Soviet campaign videos arent working (the game thinks the DVD is the Allied disk while only the Soviet disk could have the videos.) No working LAN/internet for TD/RA at all. And mods for Renegade arent working for this because it has a different reg key than the original. Even tho that can be fixed. Men tror og håper dette skal bli en kjempe opplevelse, kan si så mye om disse spillene, men nøyer meg med at jeg har brukt mye tid og har hatt det utrolig morsomt! :D Så viss jeg har forstått dette riktig er dette en kjempe bra pakke til de som ikke har spillene fra før, og vil ha mange bra klassikere billig. Men at det kanskje kan skuffe siden spillene ikke inneholder noe "nytt" Endret 12. februar 2006 av Crispin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå