Gå til innhold

Command & Conquer The First Decade shipped!

Anbefalte innlegg

CELEBRATING THEIR tenth anniversary of commanding and conquering, EA let's loose a compilation of decimal proportion.

Electronic Arts just shipped their collection of the past dozen C&C games, spanning the last ten years of the franchise's progress. There's also a bonus DVD of commemorative video features in the case, which should retail at $39.99.

Kilde: http://www.theinquirer.net/?article=29583

Update: Priser kan du finne her!

Endret av Birger_Nord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette lurer jeg på:

-Hvordan er windows støtten i spillene? Kan en kjøre alle spillene i XP uten videre problemer?

-Mangler det noe i pakken?

-Er det mulitplayer på alle spillene? Selv de gamle klassikerene?

-Hvor mange cder, dvder er det?

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

alle spillene funger fint i xp (kjører selv 64bit så org xp burde fungere).

alle spillene er der

det er vel multiplayer i alle spillene men ikke lan. kun online tror jeg (har ikke sjekket alle enda)

det er 1 spill dvd og 1 bonus dvd litt forskjellig stoff på.

vil anbefale deg å kjøpe denne pakken. selv kan jeg si at det er de best brukte 300 kr jeg har brukt.

har ikke gjort annet enn å sitte her og spilt c&c spill hele helgen jeg.

anbefales på det sterkeste

Lenke til kommentar

Kjempe bra pakke, men har fått høre om litt skuffelse angående vilke patch\versjoner disse spillene kommer i.

This whole collection DVD pretty much sucks. EA fixed nothing, they downgraded RA1 frome 3.03 to 2 (3.03 had working multiplay on

XP). RA1 Soviet campaign videos arent working (the game thinks the DVD is the Allied disk while only the Soviet disk could have the videos.) No working LAN/internet for TD/RA at all. And mods for Renegade arent working for this because it has a different reg key than the original. Even tho that can be fixed.

Men tror og håper dette skal bli en kjempe opplevelse, kan si så mye om disse spillene, men nøyer meg med at jeg har brukt mye tid og har hatt det utrolig morsomt! :D :D :D

Så viss jeg har forstått dette riktig er dette en kjempe bra pakke til de som ikke har spillene fra før, og vil ha mange bra klassikere billig. Men at det kanskje kan skuffe siden spillene ikke inneholder noe "nytt"

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...