VwDaniel Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei, i begynnelsen av episode 7 eller 8 på prison break e det en feit sang... noen som vet hva denne heter ? Lenke til kommentar
MoBiuS Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei! Sjekk denne siden og evt. spør i forumet deres http://prisonbreak.fan-sites.org/ Det stod faktisk at det var mange som hadde spurt etter sangene i episodene Lykke til :-) Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Om du hadde sagt hvilken scene det var så hadde jo det hjulpet litt Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) hehe.. første scenen den går mens de forteller litt om "previewesly on prison break" litt feit gitarspilling å litt sånn.. mener å ha hørt den i nfsmw også.. meget tøff Endret 9. februar 2006 av VwDaniel Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Da var det den jeg trodde det var Husker ikke hvem som hadde den så jeg skulle likt å visst det selv.. Ble så jævli fett når den sangen kom Var ikke den på slutten av episoden før også? Endret 9. februar 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Husker ikkje om den va i slutten også .. muligens.. fantastisk serie med bra soundtrack iallefall.. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jepp.. gleder meg som faen til det kommer flere episoder.. såg jo alle på 2 eller 3 dager.. selvfølgelig når det er mest spennendes så har jeg ikke flere episoder Noen som vet hvortid episode 15 kommer ut? Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 12 mars mener eg å ha hørt.. men det hører jo til ett annet diskusjonsrom Er ny her og aner ikkje kor strenge dere er på sånnt.. men finner vell ut.. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Vel.. kan da fortelle deg at når moderator har komt inn her å fått sett så vil han nok stenge tråden fordi spørsmål om sanger osv skal postes i Sticky-tråden i musikk-forumet Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Ingen som klarer å hoste opp ett sangnavn før tråden forsvinner ? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 http://xbox.about.com/od/news/a/nfsmwnews54.htm en av dem=) Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Celldweller feat. Styles Of Beyond- Shapeshifter, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg