Gå til innhold

Telefoner med distribusjonslister for SMS

SvUpP

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilke telefoner (uansett produsent) som støtter distribusjonslister på SMS? Vet at Nokia har et par telefoner (1100 og 2100) men de har max 6 lister og max 10 personer per liste... Og 6822 er ikke et alternativ :cool:

Trenger å lage en liste over alle ansatte på jobben for utsending av SMS når jeg ikke er på kontoret, og den lista kan godt krype over 60 personer...

Mvh.

SvUpP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvilke telefoner (uansett produsent) som støtter distribusjonslister på SMS? Vet at Nokia har et par telefoner (1100 og 2100) men de har max 6 lister og max 10 personer per liste... Og 6822 er ikke et alternativ  :cool:

Trenger å lage en liste over alle ansatte på jobben for utsending av SMS når jeg ikke er på kontoret, og den lista kan godt krype over 60 personer...

Mvh.

SvUpP

5576459[/snapback]

Synes å huske at Sony Ericsson P910 hadde det. Alle kontakter kunne få status familie, jobb osv. og hvis jeg ikke husker alt for galt kunne man sende sms til en hel gruppe.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilke telefoner (uansett produsent) som støtter distribusjonslister på SMS? Vet at Nokia har et par telefoner (1100 og 2100) men de har max 6 lister og max 10 personer per liste... Og 6822 er ikke et alternativ  :cool:

Mvh.

SvUpP

5576459[/snapback]

På min Nokia 6230 har jeg i alle fall en liste med 20 personer lagt til. Man kan sikkert legge til fler, men jeg vet ikke hva som er maksgrense.

Edit: Virker som om du kan ta det du trenger av det delte minnet. Så det kan hende det ikke er begrensinger så lenge du har minne igjen ;) Sjekk Nokia 6230's brukerhåndbok her. Side 53 og 19 i pdf-dokumentet forresten.

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...