div_ Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 kjøpt trådløs router (belkin 11mbit) kobler den til alcatel speed touch home "modemet" supplert av telenor ADSL kobler den til på rett måte men får bare får ikke summetone (680) regner med at jeg surfer via PPPoe og velger dette på oppsettet. osv osv. hva gjør jeg galt hvorfor virker ikke internett??? (detskal være mulig å surfe med bærbar uten at hovedmaskin er på også) men den klarer ikke å koble seg opp... dessuten står ADSL modemet og blinker som om jeg var online. skal det stå å blinke sånn når en ikke er oppkoblet og har et tråløst router oppkoblet. sender den info ut i dette tilfellet? any ideas??? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Har du satt brukernavnet til **********@online.no? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 bare brukernavn under pålogging, skulle ikke ha @online.no etter... [ Denne Melding var redigert av: div_ på 2002-09-17 11:59 ] Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 11:57, skrev div_:bare brukernavn under pålogging, skulle ikke ha @online.no etter...<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: div_ på 2002-09-17 11:59 ]</font> Sikker?? Jeg måtte det i hvertfall!!!! Prøv det!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå