Dimitrij Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Mogwai kommer med nytt album i starten av mars! Noen her som gleder seg? Og hva syns folket om Mogwai generelt? EDIT: Jeg er forresten storfan, men det veit kanskje noen fra før. Endret 9. februar 2006 av Dimitrij Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Eneste albumet som har skuffet var "Come On Die Young", nyeste singelen har jeg ikke hørt, men det lover bra: Mogwai's gorgeous lead single "friend of the night" exhibits the more serene side of the beast, but in its understatedness and stunning splendour it's equally as haunting as their darker moments. centred around a simple, affecting piano loop, layers of warm noise and swathes of guitars slowly build in grandeur and beauty before a hammering beat nails it home into our heart. really, this is a stunning piece of work and is no more than we expect from glasgow's finest. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Mogwai er kult det. Skal definitivt høre det det nye albumet når det kommer. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Eneste albumet som har skuffet var "Come On Die Young", nyeste singelen har jeg ikke hørt, men det lover bra: 5576528[/snapback] Come On Die Young var ekstremt minimalistisk, noe jeg egentlig likte. Syns det er et fantastisk album, selv om de nyere albumene har vært mer melodi-retta. Lenke til kommentar
Zalokin Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Enig der! Rangerer Come On Die Young som et av de beste av Mogwai. Utrolig spent på det nye. Håper de fortsetter i samma gata som "Happy Songs.." egentlig. Likte også det kjempe godt. Hunted by a Freak er en av Mogwais absolutt beste låter spørru meg! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 I fare for å bli skutt kan jeg jo si at jeg har hørt plata, og den følger i noe samme fotspor som happy songs...jeg klarer ikke helt å få tak på låtene, men kan jo hende dette kommer seg etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå