Gå til innhold

Mogwai med nytt album: Mr.Beast

Dimitrij

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste albumet som har skuffet var "Come On Die Young", nyeste singelen har jeg ikke hørt, men det lover bra:

Mogwai's gorgeous lead single "friend of the night" exhibits the more serene side of the beast, but in its understatedness and stunning splendour it's equally as haunting as their darker moments. centred around a simple, affecting piano loop, layers of warm noise and swathes of guitars slowly build in grandeur and beauty before a hammering beat nails it home into our heart. really, this is a stunning piece of work and is no more than we expect from glasgow's finest.
Lenke til kommentar
Eneste albumet som har skuffet var "Come On Die Young", nyeste singelen har jeg ikke hørt, men det lover bra:

5576528[/snapback]

Come On Die Young var ekstremt minimalistisk, noe jeg egentlig likte. Syns det er et fantastisk album, selv om de nyere albumene har vært mer melodi-retta.

Lenke til kommentar

Enig der! Rangerer Come On Die Young som et av de beste av Mogwai. Utrolig spent på det nye. Håper de fortsetter i samma gata som "Happy Songs.." egentlig. Likte også det kjempe godt. Hunted by a Freak er en av Mogwais absolutt beste låter spørru meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...