Nevnarion Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post174789 Syns denne her var ganske festlig. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hmm, festlig.. Begynte å gå i sirkler på slutten der tror jeg.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg synes denne blondinevitsen er morsomere Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 he. he. he. Du tror det lenge før du får se det.. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 En ung dame sier til doktoren, - Du må hjelpe meg, jeg har vondt over alt. - Hva mener du? spør doktoren. Damen pekte på hennes høyre kne med pekefingeren og skrek i smerte. Så pekte hun på venstre kinn og skrek, - Au, det gjør så vondt! Hun pekte så på høyre øreflik, - Au, au, au, til og med det gjør vondt! Doktoren spør forsiktig, - Er du naturlig blondine? - Ja, hvorfor det? - Tenkte meg det, svarte doktoren, - Du har en forstuet finger. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Den dummeste vitsen je noen gang har vert borti. Trykket på linkan flere ganger før jeg skjønte noe ikke noe morsom asså Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post174789 Syns denne her var ganske festlig. 5576362[/snapback] Genial, men ikke så veldig morsom! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det finnes en tråd om dette fra før her Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg finner ingen vits jeg Neida, jeg skjønte den Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 En ung dame sier til doktoren, - Du må hjelpe meg, jeg har vondt over alt.- Hva mener du? spør doktoren. Damen pekte på hennes høyre kne med pekefingeren og skrek i smerte. Så pekte hun på venstre kinn og skrek, - Au, det gjør så vondt! Hun pekte så på høyre øreflik, - Au, au, au, til og med det gjør vondt! Doktoren spør forsiktig, - Er du naturlig blondine? - Ja, hvorfor det? - Tenkte meg det, svarte doktoren, - Du har en forstuet finger. 5577515[/snapback] og der stoppet humoren helt... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 En ung dame sier til doktoren, - Du må hjelpe meg, jeg har vondt over alt.- Hva mener du? spør doktoren. Damen pekte på hennes høyre kne med pekefingeren og skrek i smerte. Så pekte hun på venstre kinn og skrek, - Au, det gjør så vondt! Hun pekte så på høyre øreflik, - Au, au, au, til og med det gjør vondt! Doktoren spør forsiktig, - Er du naturlig blondine? - Ja, hvorfor det? - Tenkte meg det, svarte doktoren, - Du har en forstuet finger. 5577515[/snapback] og der stoppet humoren helt... 5596767[/snapback] fikk liksom hele greien til å tørke ut.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 fikk liksom hele greien til å tørke ut.. For den var så saftig fra før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå