Audun B Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei folkens Jeg har en iPod 20GB uten fargeskjerm. Den gode gamle typen Når jeg skulle koble den til pcen for å slenge inn på ny musikk så fant ikke iTunes iPoden min. Jeg finner den som flyttbardisk i windows. Når jeg prøver å kjøre en iPod Update så finner ikke den heller iPoden min. Booter jeg med iPoden i så vil ikke pcen telle opp rammen ved starten av booten :!: ..hehe. Jeg begynner å bli lei den musikken jeg har på podden min no, vil ha nytt. Noen som har hatt samme problem eller tips til hvordan jeg kan få det til å fungere? Jeg har prøvd mange av de tipsene som man finner på apple.no, men de hjalp ikke så særlig. Audun B Lenke til kommentar
ffred Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Ja, jeg har det samme nå Etter at jeg brukte goPod, kommer den som flyttbardisk :S Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg har ikke brukt noe annet program. Jeg har bare formatert dataen et par gang. Kan ikke se at det skal ha noe med saken å gjøre. Ingen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Ja, jeg har instalert iTunes på nytt ørtogførti ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå