phax Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hvis det er så viktig å tidvis bytte logo, hvordan kan det da ha seg at andre tviholder på sine logoer? F.eks. Freia, Toyota, Sætre kjekksfabrikk, Aopen, MSI, VW, osv. You name it. 5667479[/snapback] Disse har nok ikke tviholdt sånn på logoen sin som du kanskje tror. "alle" store bedrifter oppdaterer logoen sin litt etter litt for og henge med i tiden. Ofte er forandringene så små at de fleste ikke legger merke til det. men hadde du sett før og etter bilde av de to logoene ved siden avseg ville du nok sett det. Er f.eks ikke så mange år siden Freia svidde av en haug med store sedler på oppfriskning av logoen sin. Men og bytte logo slikt Telenor har gjort er bare noe man tyr til ved en omprofilering. Den innarbeidete gjenkjennelseseffekten er verdifull, så man endrer ikke en logo så radikalt med mindre man har en god plan bak det hele, noe jeg tipper telenor har. edit: her har du et fint eksempel på freia logoen: gammel: ny: Endret 4. mars 2006 av phax Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Den nye logoen er allright... Så den på et par biler i dag.. går jo greit.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg er en av de få som synes den er fin. Er enig i at den ikke formidler en damn shit, men den er da søt. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Den roterende 3D utgaven er jo for såvidt grei nok. men 2D utgaven synes jeg ser ut som en vissen blomst. 5576144[/snapback] Kødder dere? En tråd om Telenor logoen, sykt!! Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Det har nå gått over ett år. Så dermed det store spørsmålet; Hva synes alle kritikerne nå om den nye logoen? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg har alltid likt den Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Synes den ser bra ut jeg Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Samme her. Det hele ble vel bare en vanesak. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Har alldri brydd meg egentlig Men den ser fin ut Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Liker den bedre enn den forrige, jeg. :!: Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (...) Men som så ofte før blir jeg sikkert vant til den, selv om jeg aldri kommer til å like Telenors nye logo. 5586403[/snapback] Sett slik, jeg kjenner tydeligvis meg selv godt. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det ble jo så mye hysteri om denne logoen. Jeg husker ikke engang hvordan den forrige så ut. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Der har du den, mye bedre enn den nye. Lenke til kommentar
............... Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 syns da den nye er mye bedre. Ser penere ut, litt mer moderne. (litt morsomt og se hvor negative alle var for ett år siden, nå syns alle den er kjempe fin ^^) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Den gamle var klart best. Den gav assosiasjoner til et teleselskap. Den nye gir assosiasjoner til, tja, et flyselskap? Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (...) Men som så ofte før blir jeg sikkert vant til den, selv om jeg aldri kommer til å like Telenors nye logo. 5586403[/snapback] Sett slik, jeg kjenner tydeligvis meg selv godt. 8431882[/snapback] Hehe.. det er noen som har det Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Den gamle var klart best. Den gav assosiasjoner til et teleselskap. Den nye gir assosiasjoner til, tja, et flyselskap? 8436480[/snapback] Dildoselskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå