Gå til innhold

Ny Telenor logo. Hva synes dere?

Millmax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor de byttet...

Etter min mening var den gamle logoen en av de beste logoene jeg har sett i norske firmaer.

Nå gir Telenor meg et inntrykk av å være en fancy webhost.

Og som nevnt, 3d-logoer gjør jo seg ikke spesielt bra på trykk. Ganske fantastisk at de også bruker en komprimert utgave på sin egen hjemmeside, bare for å demonstrere ulempene med 3D-logoer. :!:

Og til deg som nevnte favicon: Hvordan tror du den nye logoen gjør seg i 16x16 pixler?

Lenke til kommentar

Får litt følelsen av at uansett hva Telenor gjør på vil det bli oppfattet negativt av endel mennesker. Det er litt inn å hate den største aktøren i markedet, jf DELL, Microsoft, Intel+++

Tror at logoen skal symbolisere at Telenor i større grad skal styre etter kundens ønsker og dette vil jo komme forbrukerene, jf dere, tilgode.

Lenke til kommentar
Får litt følelsen av at uansett hva Telenor gjør på vil det bli oppfattet negativt av endel mennesker. Det er litt inn å hate den største aktøren i markedet, jf DELL, Microsoft, Intel+++

5581078[/snapback]

Jaja, det hender. Men vi skjønner ikke hvorfor Telenor byttet i det hele tatt. Den gamle var jo en av de bedre. Den ble kåret til "årets" logo i en avis for ett par år siden om jeg ikke tar helt feil. Vi hater ikke Telenor, men den nye logoen som virker heller rar.

Lenke til kommentar
Jaja, det hender. Men vi skjønner ikke hvorfor Telenor byttet i det hele tatt. Den gamle var jo en av de bedre. Den ble kåret til "årets" logo i en avis for ett par år siden om jeg ikke tar helt feil. Vi hater ikke Telenor, men den nye logoen som virker heller rar.

5581099[/snapback]

Mistenker at telenor prøver omprofilere seg kraftig siden de har fått et ganske så frynsete rykte..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...