tommy007 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hmm, vi kan jo lage en konkuranse om og lage den beste telenor logoen ever! lol Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 La konkurransen starte! Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) alternativ tolkning: http://home.no/arniemar/telenor.gif 5577281[/snapback] :D Aahaeahhaehha! Min tolkning av Telenor anno 2006: Endret 9. februar 2006 av [ReXoR] Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Her er mitt forslag. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Her er mitt forslag. fss.bmp Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 nice, telenor slår til med enda styggere logo! haha Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 haha¨, hvis noen har seriøse forslag motas de med jubel! Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Telenor konsernet skal vel ha en helhetlig profil nå.... Se feks www.sonofon.dk Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 haha,det likner en banan. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Synes ikke de har vært spesielt heldig med valg av ny logo. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Grei nok egentlig, kan ikke forvente så mye mer. Men men, liker den litt. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 titalls millioner ja.. hvor mange telenor sjefer trengs det for å skifte lyspære? Forrige logoen var mye bedre. De ødelegger bare for seg selv med dette. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Skjønner ikke hvorfor de byttet... Etter min mening var den gamle logoen en av de beste logoene jeg har sett i norske firmaer. Nå gir Telenor meg et inntrykk av å være en fancy webhost. Og som nevnt, 3d-logoer gjør jo seg ikke spesielt bra på trykk. Ganske fantastisk at de også bruker en komprimert utgave på sin egen hjemmeside, bare for å demonstrere ulempene med 3D-logoer. :!: Og til deg som nevnte favicon: Hvordan tror du den nye logoen gjør seg i 16x16 pixler? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Mamma kom hjem fra Gardermoen i dag med flere gratis SIM-korlesere med den nye logoen til Telenor. Får også 50 gratis SMS. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Så det er den logoen som snurrer oppe i banneren på VG hele tiden. Synes den var utrolig irriterendes. Jasså, så det er Telenor sin nye. Likte den ikke i det hele tatt. Trodde først det var noe useriøse greier... Lenke til kommentar
ulvemannen Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Får litt følelsen av at uansett hva Telenor gjør på vil det bli oppfattet negativt av endel mennesker. Det er litt inn å hate den største aktøren i markedet, jf DELL, Microsoft, Intel+++ Tror at logoen skal symbolisere at Telenor i større grad skal styre etter kundens ønsker og dette vil jo komme forbrukerene, jf dere, tilgode. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Får litt følelsen av at uansett hva Telenor gjør på vil det bli oppfattet negativt av endel mennesker. Det er litt inn å hate den største aktøren i markedet, jf DELL, Microsoft, Intel+++ 5581078[/snapback] Jaja, det hender. Men vi skjønner ikke hvorfor Telenor byttet i det hele tatt. Den gamle var jo en av de bedre. Den ble kåret til "årets" logo i en avis for ett par år siden om jeg ikke tar helt feil. Vi hater ikke Telenor, men den nye logoen som virker heller rar. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Dette er like ille som at Posten skulle byttet ut sitt tradisjonelle posthorn, med et eller annet som overhode ikke har noe med Posten å gjøre. Dette var negativ PR for Telenor. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jaja, det hender. Men vi skjønner ikke hvorfor Telenor byttet i det hele tatt. Den gamle var jo en av de bedre. Den ble kåret til "årets" logo i en avis for ett par år siden om jeg ikke tar helt feil. Vi hater ikke Telenor, men den nye logoen som virker heller rar. 5581099[/snapback] Mistenker at telenor prøver omprofilere seg kraftig siden de har fått et ganske så frynsete rykte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå