ze5400 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det er bra, la oss håpe de faktisk tar seg tid til å ta en titt. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Bananskall som noen kalte det... ROTFL! Det var det ja! (og Arne Bendiksen snurrer opp i bakhodet: jeg vil ha en blå banan, en sånn derre blå banan en med nor og tele på, men den må være blå ) Nei, takk, helst ikke. M. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 skal bli godt å kvitte seg med ett firma som sløser bort penger på en stygg banaskall logo Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Bananskall som noen kalte det... ROTFL! Det var det ja! (og Arne Bendiksen snurrer opp i bakhodet: jeg vil ha en blå banan, en sånn derre blå banan en med nor og tele på, men den må være blå ) Nei, takk, helst ikke. M. 5576719[/snapback] Hehe.. skal det ikke være "en blå balong"? ..men banan fungerer vel like greit Endret 9. februar 2006 av Howard B Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hehe.. skal det ikke være "en blå balong"? ..men banan fungerer vel like greit 5576732[/snapback] Oppblåste er de uansett! Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Likte vel best den gamle 'telenor' logoen som var på 80 tallet (avbildet i askares post). Den er jo etterkommer av den gamle med sikksakk radiobølger. (den ble forenklet bl.a. for lettere å lage klistremerker til bilene Den siste vet jeg ikke helt hva skal forestille, ser ut som det er flaskehals i sentralen. Venner seg sikkert til noen blå viftende dingser etterhvert. Det viser egentlig at ALLE kunne starte et reklamebyrå og dra inn et titalls millioner fra lettlurte fjols... Endret 9. februar 2006 av la7dfa Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hehe.. skal det ikke være "en blå balong"? ..men banan fungerer vel like greit 5576732[/snapback] Joda, det var ballong Bendiksen sang, varianten med blå banan kom ramlende inn i bakhodet da noen kalte logoen bananskallet... M. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) EDIT: Ooops, bare slett denne, postet uten å¨tenke! Endret 9. februar 2006 av ze5400 Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Dette minner meg bare om en stygg baderomstapet fra 80-tallet :!: Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 det er den stygge dinksen jeg har irritert meg over ja, faen for et flopp, idotisk Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Før idag var denne propellen over alt på www.dinside.no. Den fløy rundt på skjermen, inn og ut opp og ned. Forbanna dritt! Telenor har mye annet de bør bruke pengene på enn dette! Logoen minner meg om en typisk logo for et grafisk firma, og ikke en telebedrift. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Her uttaler "proffene" seg http://forbruker.no/digital/nyheter/mobil/article1218812.ece Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 så ikke bra ut, og passet ikke til at det er et tele\internet firma. Lenke til kommentar
steff1 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) alternativ tolkning: http://home.no/arniemar/telenor.gif Endret 9. februar 2006 av steff1 Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Det viktigste er at det er en logo som blir symbolisert og gjenskjent med Telenor. Og om du har dårlig forhold til Telenor er forholdsvis irrelevant!! Men jeg må ærlig si at jeg har problemer med å se budskapet i denne logoen til forskjell fra den gamle. Men det har vel noe med et knutepunkt å gjøre. Om det er tilfelle så passer jo det bra. Fargen er ganske sprek, kanskje for sprek? Lurer på hvem de prøve å tiltrekke seg med en slik logo. Spesielt med tanke på at de kommer til bruke den over det meste av verden etterhvert om jeg ikke har forstått feil. Minner meg litt om kunstverket Rosen som de Telenor plaserte utenfor det nye bygget i Kristiansand om noen har sett det. For å si det slik.. kuntverket er rosa. http://www.telenor.no/om/presse/aapen_linj...f_kraftig.shtml Endret 9. februar 2006 av Howard B Lenke til kommentar
heier Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Dette minner meg bare om en stygg baderomstapet fra 80-tallet :!: 5576789[/snapback] Samme her :!: Er det mulig å feilprioritere mer når det gjelder pengebruk? De bruker flere titallsmillioner på å gå over til den stusselige logoen. Virker som de innbiller seg at "Ja, nå har vi ny logo så nå endrer alle oppfatning om oss. Nå er alle tidligere negative oppfatninger glemt og nå skal alt bare bli bra". Kunne de ikke heller trått til med noen prisreduksjoner eller ansatt noen flere personer hos kundeservice, noe i den duren? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Sitat om logoen: "De fleste er blå, men denne har en annen blåfarge." Ja de reklamefolka fortjener sikkert millionene...? Lenke til kommentar
steff1 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Minner meg litt om kunstverket Rosen som de Telenor plaserte utenfor det nye bygget i Kristiansand om noen har sett det. For å si det slik.. kuntverket er rosa. http://www.telenor.no/om/presse/aapen_linj...f_kraftig.shtml 5577282[/snapback] Ser det "kunstverket" nesten daglig og det ser mer ut som en rosa kjempebæsj. Endret 9. februar 2006 av steff1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg byttet til Tele2 på grunn av logoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå