Gå til innhold

Ny Telenor logo. Hva synes dere?


Millmax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bananskall som noen kalte det...

ROTFL!

 

Det var det ja! (og Arne Bendiksen snurrer opp i bakhodet:

 

jeg vil ha en blå banan,

en sånn derre blå banan

en med nor og tele på,

men den må være blå

 

)

 

 

Nei, takk, helst ikke.

 

M.

5576719[/snapback]

Hehe.. skal det ikke være "en blå balong"? ..men banan fungerer vel like greit :dontgetit:

Endret av Howard B
Lenke til kommentar

Likte vel best den gamle 'telenor' logoen som var på 80 tallet (avbildet i askares post).

Den er jo etterkommer av den gamle med sikksakk radiobølger. (den ble forenklet bl.a. for lettere å lage klistremerker til bilene ;)

 

Den siste vet jeg ikke helt hva skal forestille, ser ut som det er flaskehals i sentralen.

 

Venner seg sikkert til noen blå viftende dingser etterhvert. Det viser egentlig at ALLE kunne starte et reklamebyrå og dra inn et titalls millioner fra lettlurte fjols...

Endret av la7dfa
Lenke til kommentar

Det viktigste er at det er en logo som blir symbolisert og gjenskjent med Telenor. Og om du har dårlig forhold til Telenor er forholdsvis irrelevant!! Men jeg må ærlig si at jeg har problemer med å se budskapet i denne logoen til forskjell fra den gamle. Men det har vel noe med et knutepunkt å gjøre. Om det er tilfelle så passer jo det bra. Fargen er ganske sprek, kanskje for sprek? Lurer på hvem de prøve å tiltrekke seg med en slik logo. Spesielt med tanke på at de kommer til bruke den over det meste av verden etterhvert om jeg ikke har forstått feil.

 

Minner meg litt om kunstverket Rosen som de Telenor plaserte utenfor det nye bygget i Kristiansand om noen har sett det. For å si det slik.. kuntverket er rosa.

 

http://www.telenor.no/om/presse/aapen_linj...f_kraftig.shtml

Endret av Howard B
Lenke til kommentar
Dette minner meg bare om en stygg baderomstapet fra 80-tallet  :!:

5576789[/snapback]

 

Samme her :!: Er det mulig å feilprioritere mer når det gjelder pengebruk? De bruker flere titallsmillioner på å gå over til den stusselige logoen. Virker som de innbiller seg at "Ja, nå har vi ny logo så nå endrer alle oppfatning om oss. Nå er alle tidligere negative oppfatninger glemt og nå skal alt bare bli bra". Kunne de ikke heller trått til med noen prisreduksjoner eller ansatt noen flere personer hos kundeservice, noe i den duren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...