Owners Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Noen her som har denne dvd opptakeren ? Samsung dvd-r r120 Hva er deres erfaring med denne opptakeren? Lenke til kommentar
Owners Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Denne dvd opptakeren er rimelig kresen , må jeg si. Jeg spurte Samsung support først før jeg bestilte dvd-ram plater av type Verbatim DVD-RAM 4.7GB 3X Slimcase Color 3 Pack Retail. Jeg fikk som svar at disse ville funke på denne , men Verbatim var ikke blant merkene som det sto i boka så jeg ble spent på om det skulle virke til tross for deres godkjenning. Det som følgelig skjer er at det kommer likevel opp en feilmelding om at det er en feil og den kan ikke formatteres . Så da står jeg der da med plater som jeg ikke får brukt og ikke kan sendes tilbake fordi jeg har åpnet emballasjen. Lenke til kommentar
Owners Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Nå har jeg prøvd med DVD-RAM som faktisk står som godtatt i boka som fulgte med dvd opptakeren så det er definitivt noe feil med opptakeren. Nå er det heldigvis innenfor garantien på 1 år så jeg kan levere den inn til butikken jeg kjøpte den. Men det tar flere uker så det er dumt på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå