cybervision_ Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Har 2 spørsmål: Jeg tok og valgte ved et feiltrinn et nytt bilde som bakgrunn på 360en, hvordan i huleste får jeg tilbake maskinen slik som menyene var først? Har prøvd å kjøre sånn fresh start men bildet er der fortsatt. Hvordan bør jeg kople lyden fra 360 inn på anlegget mitt, har 6.1 receiver, men bare 2 høyttalere og sub. Optisk, eller forlenge phonoene og stappe i receiveren? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Vet ikke med det bildet... Men når det gjelder lyden, så velg optisk kabel. Xboxen kan sende ut "digital stereo" eller Dolby digital 5.1 med optisk. Uansett vil vel de fleste surround-forsterkere mixe ned lyden fra 5.1 til 2.1 hvis du har bare 2 høyttalere + sub. Lenke til kommentar
hirthen85 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 For og bytte bilde må du trykke på den knappen mellom start og back, så velger du personalsettings, og så velger themes nest nederst.. bare og velge og vrake.... Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Hvor plugger jeg i kabelen for 5.1 lyd? Endret 9. februar 2006 av cybervision_ Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Du plugger den i billedkabelen som går ut av 360-en. Du trenger en av "advanced"-kablene for å få uttak til optisk lyd. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) går ikke det med komponent kabel...har optisk i tven... går det bra? Endret 9. februar 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Om du har component-kabel til Xbox 360 så er det uttak til optisk lyd på kabelen (der du plugger den i Xboxen). Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg ville heller brukt en vanlig analog lydkabel og ikke en optisk kabel, da trådstarter kun har 2 høytalere og en subwoofer. Da trenger han ikke digital overføring. En slik Lyd-kabel burde holde. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Skal muligens har surround senere, men nå kan jeg vel bare forlenge de som jeg har inn i tven... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå