vivastar Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Jeg har Logitech Wingman Formula Force GP (Ratt) å for et halvt år siden så bare plutselig sluttet rattet å fungere, jeg tenkte ikke noe mer på det å pakket det vekk.. men nå har jeg lyst til å prøve rattet igjen, men jeg får den irriterende Beskjeden: "kjenner ikke igjen USB enheten" hva kan være galt ?? jeg har prøvd å instalere drivere først og koblet inn rattet etterpå, men det fungerer ikke...Noen som har et svar å gi meg?? Endret 9. februar 2006 av vivastar Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Det er mulig du må opptatere Windows til sp1 eller 2 vis du ikke allerede har gjort det... Kanskje det finnes noen andre drivere på nette!!:L... Viel Glück! Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Skjedde med en USB sak jeg hadde også (USB IR Tower for Lego Mindstorms) Fikk samme melding på XP maskina og Linux maskina, så Lego sendte meg ny uten kostnad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå