Arthu Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Hei. Har nettop Kjøpt meg ny RAM (Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB) og ny PSU (Hiper Type-R 580W). Men Problemet mitt er at spill hakker og har lite FPS , så derfor trenger jeg hjelp til å kjøpe nye deler. De delene som er i PC'n nå er: Asus P4S800 Hovedkort. Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB RAM. Hiper Type-R 580W PSU. Ati Radeon 9600 256mb Skjermkort. Intel Pentium 4 3.0 gHz (socket 478) CPU. Det jeg lurer på er om det hjelper å skifte Hovedkort og Prosessor, da har jeg tenkt til å ha Asrock DUAL-sata2 socket 939 og AMD 3700+. Vil dette hjelpe slik at jeg kan spille litt krevende spill? M.V.H Arthur. Endret 8. februar 2006 av Arthu Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Du vil nok komme lengst med å bytte ut skjermkortet ditt noe veldig mye bedre... 7800gt eller noe lignende som ati har. Men da må du og bytte hovedkort for så vidt jeg mener har ikke 7800gt kommet ut i agpformat (correct me if I am wrong). Så det jeg mener du ville ha kommet "best" utav hvis du skal spare inn penger på oppgraderingen er å kjøpe et skjermkort. Men uansett hva du velger her skjermkort eller hk og cpu kommer du dårligere ut enn hva du gjøre hvis du kjøper alle tre komponentene samtidig. *Hint* Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 er kommet 7800gs til agp. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 er kommet 7800gs til agp. 5575893[/snapback] Råger that! Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Skjermkortet ditt er nok det aller svakeste leddet, bytt det og ting blir nok mye bedre. Du vil også tjene en del på å hoppe over til Athlon 64, men skjermkortet er den største flaskehalsen hos deg. Jeg ville lagt i noen hundrelapper til og kjøpt et bra Nforce4 kort, nå blir jeg sikkert hengt, men det berømte Asrock kortet kan være litt humørsykt, dessuten - hvor mange her vil kjøpe M2 CPU oppgradering til den når/hvis det blir tilgjenglig noen gang? Men - er prisen det viktigste så er det slettes ikke ett dumt kort - mye for pengene! Jeg ville gått for et Asus A8N-E Endret 9. februar 2006 av PerUlv2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå