Gå til innhold

Rykter om Revolution: Bilder

Snorre

Anbefalte innlegg

Det ahr nå dukket opp noen bilder de færreste hadde ventet seg på MozLaPunk forumene. Nemlig bilder av det som kan være noen av designene til Revolution og kontrollen når den var under utvikling. Egentlig er det ingen som helt vet vet hva dette er for noe, men det er det de fleste tror. Det er ingen som vet om disse bildene er ekte, men man har en grunn til dette.

På bildet av mario-logoen ser man tydelig speilingen av kameraet i det svarte noe som tilsier at bildene burde være ekte, dette er midertid ingen garanti. Foruten bilder av design er det også et bilde av en brosjyre/katalog og et rom innredet med konsoller fra Revolution.

Nok prat fra min side! Bildene finner dere her. Kos dere sier jeg bare. Det er rett og slett vakkert å se på :)

Da har jeg sett op flere bilder og det viser seg at bildene stammer fra en årsrapport om firmaet de deler ut til aksjeholdere og bedriftspartnere eller noe slikt. Uansett så inneholder den hvertfall tall og oversikt over hvordan bedriften ser ut osv.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn litt OT.

Er det ikke merkelig at det ikke foreligger et eneste skjermbilde fra et spill ennå? Jeg sier ikke man dermed kan trekke konklusjoner om at Rev. blir forsinket, men det er bare rart. Om ikke skjermbilder så ihvertfall noe info om noen spill som skal ta ibruk kontrollen på en interessant måte.

Det må da finnes en sjel et sted med tilgang til noe slik info, som ikke klarer å la være å legge ut saker og ting på nettet...??....

Klarer de å unngå en eneste lekkasje før E3 (eller andre messer) er det isåfall historisk.

Lenke til kommentar

Idag skal jo selveste Reggie holde en tale på D.I.C.E. messen, og nintendo har fortalt oss at vi må holde øye med www.nintendo.com så da håper jeg på enten zelda tp info eller revolution. Denne talen skal holdes 10:30 i usa, noe som jeg tror blir i ca 16:30 tiden her til lands.

For dere som absolutt må ha kilde, her:gonintendo

Endret av bjorna
Lenke til kommentar
Klarer de å unngå en eneste lekkasje før E3 (eller andre messer) er det isåfall historisk.

5576804[/snapback]

De har klart det flere ganger før, så historisk er det vel ikke.

5576828[/snapback]

Har de klart det flere ganger før når en konsoll ble lansert?....ok. Mener å huske at det ved hver konsoll-release alltid har vært noen som har klart å grave opp noen bilder, scans eller annen info som aldri var ment for publikum.

Men jeg kan huske feil, det kan jeg.

Lenke til kommentar
Sånn litt OT.

Er det ikke merkelig at det ikke foreligger et eneste skjermbilde fra et spill ennå? Jeg sier ikke man dermed kan trekke konklusjoner om at Rev. blir forsinket, men det er bare rart. Om ikke skjermbilder så ihvertfall noe info om noen spill som skal ta ibruk kontrollen på en interessant måte.

Det må da finnes en sjel et sted med tilgang til noe slik info, som ikke klarer å la være å legge ut saker og ting på nettet...??....

5576804[/snapback]

Nintendo ønsker ikke å vise fram spill før folk forstår hvordan de skal bli spilt visstnok. Om spill blir forsinket kan godt være realistisk, men nå har ikke Nintendo kommet med noen eksakt dato for lansering. November er den mest sannsynlige måneden, om ikke de velger å overraske oss.

Vi vil mest sannsynlig få se de aller første bildene av spillene på E3. Og om vi er heldige, spillbare stands. Nintendo er veldig gode til å holde på hemmeligheter, så vi får neppe se noe til de før da.

Lenke til kommentar

Har også fått meg at de ikke vil vise fram noe før de virkelig har noe å vise fram. Ikke cgi-filmer og terafloptall som Sony driver med. Det er en særdeles god holdning som gjør Nintendo annerledes. Vi trenger dog begge deler siden det er mange som også liker tall etc.

Det jeg mente var egentlig at det var merkelig at det ike fantes et eneste råttent eple i kurven til Nintendo. På den annen side vet vi jo at arbeidsplasser i dette landet er helligere enn familien og da har man nærmest en bunnløs lojalitet til arbeidsgiver.

Menmen....ser fram til E3.

Lenke til kommentar
Idag skal jo selveste Reggie holde en tale på D.I.C.E. messen, og nintendo har fortalt oss at vi må holde øye med www.nintendo.com så da håper jeg på enten zelda tp info eller revolution. Denne talen skal holdes 10:30 i usa, noe som jeg tror blir i ca 16:30 tiden her til lands.

5576856[/snapback]

Talen holdes klokken 10:30 PST (Pacific Standard Time), dette tilsvarer klokken 19:30 her til lands.

Endret av wilbur626
Lenke til kommentar

5576856[/snapback]

Talen holdes klokken 10:30 PST (Pacific Standard Time), dette tilsvarer klokken 19:30 her til lands.

5578297[/snapback]

Jeg gleder meg uten sidestykke til denne talen. Jeg tror ikke vi får vite noe særlig nytt om Revolution da dette sansynligvis vil skje dagen før E3 starter i Kodak-hallen. Men litt info håper jeg vel på.

Ellers må jeg få si meg enig med Dinsdale. Jeg liker også holdningen til Nintendo på dette med informasjonsgivning. De øser ikke på med CGI-filmer og masse annet tull. Nintendo mener at man først skal vise fram noe når det er ferdig. De vil derfor ikke gi ut screenshots. Dette skjer først når spillene er ferdig og folk kan spille dem.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

http://www.nintendo.com :

Here are the details announced at the D.I.C.E. conference:

DS Download Service: Starting next month, Nintendo will offer all DS owners free downloadable game demos and other downloadable content at thousands of participating retail locations around the United States. An in-store kiosk will beam wireless demo versions of games and other downloadable content into a players' Nintendo DS system. Users simply stop by the store with their Nintendo DS, click "DS Download Play" on their system and choose one of a variety of DS games they want to sample. The game will download automatically and users can play all they want (even if they leave the store) until the Nintendo DS is turned off.

Sequentially, players can try out as many games as they want, letting them test drive the wide array of games that can only be played on Nintendo DS. The first DS Download Service stations will include free demos of Tetris DS, Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day, Mario Kart DS, Meteos, True Swing Golf and Pokémon Trozei, along with a Metroid Prime Hunters video clip. The selection of games and other downloadable content at DS Download Service kiosks will refresh quarterly.

Metroid Chat: The new Metroid Prime Hunters game for Nintendo DS will give gamers the ability to chat directly with one another before and after matches played via Nintendo Wi-Fi Connection. Players in North America can simply click the chat icon and say what they have to say. The microphone of the Nintendo DS picks up voice communication and transmits it to the people on their friend list. Players can use the chat function before a match to agree on settings or after a battle to relive their glories. This Teen-rated first-person adventure arrives March 20 and promises to open a dramatically fun new facet of gaming to Nintendo fans.

Nintendo DS Momentum: Nintendo Wi-Fi Connection now boasts more than 20 million different connections, representing more than 850,000 unique users worldwide. Nintendo DS has enjoyed extremely strong sales worldwide, selling more than 14.4 million units worldwide through December. The Japanese sell-through of the existing Nintendo DS hardware exceeded 5 million within 13 months, which made Nintendo DS there the fastest-selling video game launch ever. In addition to Metroid Prime Hunters, Tetris DS also launches March 20. Using Nintendo Wi-Fi Connection, up to four players can compete in wireless two- or four-player Tetris DS battles against friends or strangers, near or far.

Nintendo DS Lite: The lighter, brighter Nintendo DS system goes on sale in Japan next month. Nintendo DS Lite is about two-thirds the size of the original Nintendo DS and more than 20 percent lighter. Its availability in other regions will be announced at a later date.

Lenke til kommentar

OT: Linken funket ikke i Firefox, men gikk fint i IE :hmm:

Så veldig nice ut ja! Men jeg hater egentlig sånne bilder, begynner bare å glede meg til ting som ikke kommer før om en evighet. Blæh! Kunne den ikke bare kommet i morgen :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...