Gå til innhold

Problemer med hakking\elendig FPS i CoD2 SP

Anbefalte innlegg

Er noko som ikkje stemmer. Eg starter spelet, det går greit eit par sekunder men så plutseleg går det skeis. Alt hakker og etter ei lita stund går det 5-15 sekunder mellom kvar gang bildet oppdaterer seg.

På det første brettet gjekk det for så vidt greit, men tendenser til hakking der òg. På andre brettet var det likt, heilt til eg kom rundt andre hjørna, der eg møter fiendar. Då låser det seg heilt som beskrive over.

Hadde litt eldre skjermkortdrivarar, men det hjalp ingenting å skifte til nyaste. Har ikkje problem med andre spel. Prøvde å oppdatere det, men heller ikkje det hjalp (hadde ikkje tru på det akkurat, sidan det var ein slags Intel HT-patch).

Specs: GeCube X800 GTO, AMD XP2400, 1024MB minne, Asus A7N8X Dlx, Windows XP.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liten korreksjon, kan ikke ha lag i SP delen av COD2 siden lag er forbehold latency i online spill ;)

Men nok om det.

Har du prøvd å sette ned den DX versjonen du bruker? Hadde mye hakking i COD2 sp delen fordi den sto på DX 9, men da jeg satte den på DX7 kjørte alt kjempefint.

Lenke til kommentar

Du gjør det i innstillingene for grafikken på CoD2.

Husker ikke helt, men mener det var på avanserte innstillinger. Har ikke spille CoD2 på en godt stund nå så er ikke helt sikker. Men mener det skal ligger på avanserte innstillinger under grafikk oppsette.

Lenke til kommentar

Greit nok, men det virka som det var andre problemer enn hardware i dette tilfellet. Har kjørt mange spel på DX9 utan problem før, og det var ikkje den vanlige typen hakking eg opplever ved for høge detaljar, det var snakk om full stopp i 5-10 sekunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...