photogurl Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Har en SE W550i, og får opp melding om at minne er 95% fullt (forøvrig irriterende siden det er 256MB minne på telefonen, og 125MB ledig... ) Er det 200 meldinger som er maks? Og er det da tilsammen både de i innboks og som ligger som sendt? Da sletter jeg selvfølgelig de som ligger i sendt først! Det finnes ingen måte og oppgradere eller mikse&trikse med denne telefonen så du blir kvitt sperren på dette? Synes SE W550i er en veldig god telefon, BORTSETT fra akkurat dette... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 200 meldinger er maks. Dette er 50 mer enn på nokia, og jeg tror det er det samme som på samsung og siemens. . Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det finnes ingen måte og oppgradere eller mikse&trikse med denne telefonen så du blir kvitt sperren på dette? 5575448[/snapback] Jo, det går an, men ikke uten spesielt utstyr: http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=10183 Fungerer bra så lenge det er under 1000 meldinger i alle fall. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Derfor jeg liker symbian Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Derfor jeg liker symbian 5576101[/snapback] ...og det er en av grunnene til at Symbian-systemene etterhvert blir så utrolig treige... -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå