mirjam Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Etter logg inn i bruker konto i win xp, kommer bare bakgrunds bilde opp, ingen start meny. Kan kun kjøre oppgavebehandling ved ctrl-alt-delite. Noen som kan hjelpe ? Endret 8. februar 2006 av mirjam Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Har sett dette der noen ganger, maskinene var full av trojaner, worms og malware. Lenke til kommentar
mirjam Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Har kjørt virusprogram avg 7,0, adwere 6,0, virker fortsatt ikke. Har dere noen bedre antivirus program og anbefale. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Kommer du inn i sikkerhetsmodus, og får frem startlinjen og ikoner ? F8 ved boot..... Lenke til kommentar
mirjam Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Kommer ikke inn i sikkerhetsmodus,med F8 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Tjaa ! Man bør plukke ut disken og scanne den i en annen maskin, ellers kan formatering være aktuelt. Lenke til kommentar
mirjam Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Kom inn i sikkerhetsmodus,for opp bruker kontoer, ved logg inn for svart skjerm med hvit skrift øverst kommer ikke videre. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Når du starter pc'en ta og trykk F8 hele tida helt til det dukker opp flere valg. Velg så sikkermodus. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Hei. Fikk egentlig det samme problemet, etter at jeg innstallerte et Webcam. Det var Logitech. Det kom stille og rolig, med at den "hang" og blei treg. I det hele tatt de tinga som lå på bunnlinja (prosesslinja) blei rare. for til slutt å ikke virke i det hele tatt. Jeg trodde også det var "spy" eller virus, og det endte med at jeg formaterte og innstallerte forfra. Da oppdaga jeg at problemet kom tilbake da jeg innstallerte mit webcam. Bare for at du også tar den muligheten med. Hilsen tukols Endret 9. februar 2006 av tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå