Apehjerne Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hva skjer med vg.no for tiden? Masse døde linker, og en hel haug med artikkler som ikke lar seg lese. Ikke får man tak i vakthavende journalist heller Er det bare meg, eller har flere også samme problem med sidene til vg? Lenke til kommentar
lre Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 nja, noe lever, noe er dødt... Men hvorfor har de pakka den propellen der som bakgrunn egentlig? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Prøvde å åpne en random artikkel og fikk så denne feilmeldingen ERRORThe requested URL could not be retrieved While trying to retrieve the URL: http://10.0.2.5/pub/vgart.hbs?artid=182072 The following error was encountered: Connection Failed The system returned: (111) Connection refused The remote host or network may be down. Please try the request again. Your cache administrator is webmaster. Generated Wed, 08 Feb 2006 22:11:20 GMT by www.vg.no (squid/2.5.STABLE12) Så for å svare på spm ditt: Ja, jeg har også problemet Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 nja, noe lever, noe er dødt...Men hvorfor har de pakka den propellen der som bakgrunn egentlig? 5575398[/snapback] Eh ja, lurte fælt på det samme jeg og, hva i huleste gjorde den propellen i bakgrunnen der... Nesten ingen av artikklene som funker Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Hm nå funker noen av linkene igjen... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Opplevde dette selv i går, men alt ser ut til å fungere knirkefritt nå. Mer irriterende enn døde linker er det forbannede annonsebanneret som omgir hele blekka fra tid til annen. Sendte følgende mail til [email protected] i går: Nok en gang konstaterer jeg at VG har solgt sjelen sin, denne gang til blå propeller. For de av oss som for øyeblikket sitter på ISDN-linje med en fire år gammel PC som tydeligvis mangler noe av futten man åpenbart trenger for å lese VGs nettutgave; finnes det et filter eller en annen funksjon som gjør at man kan deaktivere eller på annen måte fjerne det store, stygge og irriterende propellbanneret som omgir dagens førsteside så det ikke tar i underkant av tre minutter å laste VG Nett? Eller ville mer fornøyde nettutgave-lesere gått hardt utover annonsekostnadene da mange kanskje ville foretrukket nettopp å fjerne det? Jeg fikk aldri svar. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Propellen er vel nye Telenor-logoen? Jeg ser den ihvertfall ikke.. men tipper det er den Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Stemmer det. Ser litt ut som en propell som er i ferd med å smelte, i grunnen. Endret 9. februar 2006 av johnj Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 ...og den kostet visstnok et titalls millioner, mer enn de hadde oversikt over. Er på VGNett hver dag, men har aldri vært så mye bøll der som i går og dagen før. Propeller og andre bakgrunnsannonser er jo helt fjernt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå