coban Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Topp pc, virkelig mye for penge. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Kan melde meg på erfaringstråden! Lykkelig eier i omlag en time. fått opp trådløs router, så nå er det ingen som kan stoppe meg :Konservativ W00t: Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hvor kjøpte du? Pris? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Fikk den til 8995 Elkjøp, B-vare (utstillingsmodell) Høres ikke spessielt bra ut, men den er 100% strøken. Ingen døde pixler og absolutt ingen slitasje. De hadde heller ingen på lager i noen av Elkjøp butikkene, ei heller hos netshops hentelager.. Jeg føler at jeg har vunnet på alle kanter. Og i tillegg har det oppstått en feil under innstalasjonen av den tråløse routeren, har pluss minus 8 mbit nå. Skal egentlig ha 2. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Du har fått raskere linje fordi det er noe feil med routeren? Høres tvilsomt ut gitt. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Dette har skjedd før, opplastningshastigheten er den samme, men jeg laster ned i 5 mbit hastighet. Jeg sjekket det litt nærmere. På den stasjonære var det rundt 8 mbit sist jeg sjekket. Jeg anntar at det går bort like fort som det kom. Lot en download gå en stund for å se hva den stabiliserte seg på: Endret 14. februar 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå