Gå til innhold

Toshiba Satellite M70-144-erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer å kjøpe denne maskinen til 9995 kroner p Elkjøp. http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....s_vartypes_text Trenger erfaringer. :) Har nesten bestemt meg helt for å kjøpe den, så nå er det bare noen dårlige erfaringer som kan stoppe kjøpet.

5575337[/snapback]

Har kjøpt meg en slik PC i Desember, men desverre brytet maskinen 3 uker senere når vesken min åpnet seg selv... Men for de 3 uker var maskinen kjempe fint, ytelsen var absolutt top notch, og skjermen var veldig fint. Vekten er også meget bra, med 2.7kg er det en av de letteste 15.4" PCer. Da får du mye for pengene, så M70-144 er absolutt å anbefale!

Endret av dh_iglocska
Lenke til kommentar

Sitter og skriver på en M70-144 i dette øyeblikke og jeg har aldri vært så fornøyd med en pc før.

Det er som er litt morro er at toshiba har feilinfo på hjemmesiden sin, skjermkortet har 256mb minne og ikke 128 mb,,,

Men har spilt en del og pcen er helt fantastisk.

alt virker raskt og bra.

Solid chassie.

litt spesiell touchpad men jeg bruker usb mus.

Løp og kjøp :D

bare spør hvis det er noe spesielt du lurer på

Lenke til kommentar

Har en slik maskin virker bra så langt har bare hat i to dager så vi får se. Litt dårlig batteri kapasitet.

dh_iglocska skreiv..

Har kjøpt meg en slik PC i Desember, men desverre brytet maskinen 3 uker senere når vesken min åpnet seg selv..

Hva skjede da?

Lenke til kommentar
Betyr det at den jeg skal kjøpe på Elkjøp også har 256 mb? Det hadde i så fall vert fantastisk:D

Og hvordan er det med støy og varme?

5577519[/snapback]

Har en slik pc, etter søk med PC Wisard 2005 fant den 256 mb minne!

Har sett andre plasser at det står følgene: Minne på Skjermkort 128MB (+128 MB UMA) ?? hva betyr det?

Men de fleste plasser står det at ATI X700 har 128 mb minne!

Lenke til kommentar
Har en slik maskin virker bra så langt har bare hat  i to dager  så vi får se. Litt dårlig batteri kapasitet.

dh_iglocska skreiv..

Har kjøpt meg en slik PC i Desember, men desverre brytet maskinen 3 uker senere når vesken min åpnet seg selv..

Hva skjede da?

5577792[/snapback]

Skjermen ble ødelagt, og batteriet var også skadet. Har også fått noen ripper på chassisen, jeg solgte den billigt til noen som kan fikse og selge det. :(

Endret av dh_iglocska
Lenke til kommentar

ARRGH! For noe dritt! For to dager siden var jeg på Elkjøp, å da sa de at de hadde 2 stykk igjen, og at de kom til å ta inn flere dersom de gikk tom.

I dag kom jeg tilbake, det var tomt og fyren i butikken sa at de ikke kom til å ta inn flere! Fy feite så irriterende! Noen fra Stord eller Karmøy vet om de selger PC-er Elkjøp-butikkene der?

Lenke til kommentar
ARRGH! For noe dritt! For to dager siden var jeg på Elkjøp, å da sa de at de hadde 2 stykk igjen, og at de kom til å ta inn flere dersom de gikk tom.

I dag kom jeg tilbake, det var tomt og fyren i butikken sa at de ikke kom til å ta inn flere! Fy feite så irriterende! Noen fra Stord eller Karmøy vet om de selger PC-er Elkjøp-butikkene der?

5578968[/snapback]

Du kan kjøpe M70en din hos en av de webshoppene som selger det, det er ganske mange (noen for ca 9500 også!)

Lenke til kommentar
Har en slik maskin virker bra så langt har bare hat  i to dager  så vi får se. Litt dårlig batteri kapasitet.

dh_iglocska skreiv..

Hva skjede da?

5577792[/snapback]

Skjermen ble ødelagt, og batteriet var også skadet. Har også fått noen ripper på chassisen, jeg solgte den billigt til noen som kan fikse og selge det. :(

5578333[/snapback]

Den maskinen her jeg nå!! Funker helt perfekt, lurer på om jeg har den samme bæreveska som oppna seg?

Lenke til kommentar

dh_iglocska skreiv..

Hva skjede da?

5577792[/snapback]

5578333[/snapback]

Den maskinen her jeg nå!! Funker helt perfekt, lurer på om jeg har den samme bæreveska som oppna seg?

5580328[/snapback]

Hehe, nei, det har du ikke, har vesken her ved meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...