Anterialis Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hvilke mobiler må dette bli? Er vel egentlig veldig glad i Sony Ericsson, og kan godt tenke meg en ny sånn, men hva slags mobiler ligner på K750i, men er bedre, feks edge teknologi og andre kule ting. På forhånd takk Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Sony Ericsson har vel foreløpig ingen modeller med EDGE. W900i (evt W800i, men den er i nesten akkurat samme telefon som K750i - bare med Walkman-funksjoner) eller en Pxxx burde jo være en god oppdatering fra K750i. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hvilke mobiler må dette bli? Er vel egentlig veldig glad i Sony Ericsson, og kan godt tenke meg en ny sånn, men hva slags mobiler ligner på K750i, men er bedre, feks edge teknologi og andre kule ting. På forhånd takk 5575222[/snapback] Den mobilen du ser etter tipper jeg blir lansert i april og kommer på markedet i juni . Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hvilke mobiler må dette bli? Er vel egentlig veldig glad i Sony Ericsson, og kan godt tenke meg en ny sånn, men hva slags mobiler ligner på K750i, men er bedre, feks edge teknologi og andre kule ting. På forhånd takk 5575222[/snapback] SonyEricsson har ikke presentert noen oppfølger til K750i, men kan råde deg til å se på f.eks. Nokia 6233 som kommer i løpet av andre kvartal i år. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Da må du gå for en symbian telefon. N70 f.eks, men den har dårligere optikk på kameraet. dog 3G, EDGE, BT, det meste, men mangler IR. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hvilke mobiler må dette bli? Er vel egentlig veldig glad i Sony Ericsson, og kan godt tenke meg en ny sånn, men hva slags mobiler ligner på K750i, men er bedre, feks edge teknologi og andre kule ting. På forhånd takk 5575222[/snapback] Den mobilen du ser etter tipper jeg blir lansert i april og kommer på markedet i juni . 5575758[/snapback] Ja, men jeg siktet ikke spesielt til P990i, men en hvilken som helst av modellene i p-serien til SE. De er jo også rimeligere i pris enn en som akkurat har kommet/kommer på markedet... Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Du burde vente til K800 kommer. Den har bedre analog, 3,2Megapiksler , Skjerm på 320*240 og m.m Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Du burde vente til K800 kommer.Den har bedre analog, 3,2Megapiksler , Skjerm på 320*240 og m.m 5578190[/snapback] Det er bare rykter og ingen som vet noe om. Vent til vi får en bekreftet pressemelding fra SE først. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Arjun Sivalapan; Bedre analog? Skjønner ikke hva du mener med denne :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå