Gå til innhold

"Selvlysende" Runde kabler fra microplex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seb, jeg kan tenke meg til at du er en av de som kaller en person 'nerd' bare de vet hva et hovedkort er. Å style PCen har vært mulig veldig lenge, og om du tar en titt hos microplex så ser du for et enormt arsenal med modder til kasser og slikt noe som finnes. Om du ser på casemod-sidene til overklokking.no er der eksempler på hvordan dette kan gjøres. Lite å le av, ingenting å gjøre narr av.

Lenke til kommentar

Å "style" PC'en er ingenting å le av.

Skal ikke mye til. Chieftec tower, kjøp blå neonwire, legg den fint rundt ventilasjonsrillene nederst på kabinettet. PC'en ser med en gang mer seriøs ut. PC'en skal se pen ut. Det skal være oversiktlig inni, og litt lys, skader ingen.

Man blir ikke "nerd" av å vite mye, men av å kun vite mye om en ting. Sitter man inne foran PC'en hver dag, hele tiden og aldri går ut møter venner, går på fest, da kan man nok gjerne si at man er i faresonen for å komme under den sjangeren.

Jeg kan mere om data enn veldig mangen her på forumet, men er ingen "nerd" av den grunn.

Tro meg, bedre å være "nerd" som kan noe, enn å være "mekkis" som ikke har en eneste sosial antenne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...